Μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης προσφέρει πλέον το 11888 του ΟΤΕ αξιοποιώντας νέα ψηφιακά εργαλεία. Από την αναζήτηση της πληροφορίας παρέχει αμέσως στον χρήστη όλο το 24ωρο πλήρεις υπηρεσίες με τρεις τρόπους: μέσω του νέου site, μέσω της εφαρμογής 11888 (για Android και iOS) και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Μεταξύ άλλων, οι καταναλωτές μπορούν να αναζητούν και να έχουν άμεσα πληροφορίες για ιδιώτες, επιχειρήσεις, υπηρεσίες υγείας ή δημοσίου, αλλά και να κλείνουν – διαχειρίζονται πολύ γρήγορα τα ραντεβού τους με τους επαγγελματίες που ψάχνουν. Το 11888 βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν τις κατάλληλες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες τους και να οργανώνουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες, κάνοντας την ζωή τους πιο απλή. Επίσης, οι επαγγελματικές κατηγορίες που είναι πλέον διαθέσιμες από το 11888 αφορούν το σπίτι, το αυτοκίνητο, το παιδί, την ομορφιά, λογιστικές ή νομικές υπηρεσίες και πολλές άλλες σε οποιαδήποτε περιοχή.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα για τη λήψη προσφορών, να συγκρίνουν τιμές, να επωφελούνται από εκπτώσεις, ακόμη και να ζητούν εξειδικευμένες υπηρεσίες εφόσον το επιθυμούν.