Η VW ενισχύει τη γκάμα του Passat με μια ιδιαίτερη έκδοση, το Passat Alltrack, που προάγει τις εκτός δρόμου ικανότητες του, με όπλο το πλούσιο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας, την τετρακίνηση και την ενισχυμένη εξωτερική του εμφάνιση. Το νέο μοντέλο, που προσφέρεται ήδη στην χώρα μας με τιμή εκκίνησης τα 36.800 ευρώ, διαθέτει μεταξύ άλλων και το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist). Η εξωτερική του εμφάνιση διαφοροποιείται από τα πιο «απλά» αδελφάκια του από το off-road «πακέτο», που περιλαμβάνει τις προστατευτικές ποδιές μηχανικών μερών, υα προστατευτικά στις πόρτες, τους θόλους και τα μαρσπιέ ενώ ενισχυμένο, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι και το πλαίσιο. Οι εκτός δρόμου επιδόσεις του θωρακίζονται από την aπόσταση από το έδαφος 174 χιλιοστών (αύξηση 27,5 χιλιοστών) αλλά και τη ρύθμιση «off-road», όπου μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης διευκολύνουν την κίνηση εκτός δρόμου. Το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION 5ης γενιάς ενεργοποιείται ακόμη και πριν κάποιος τροχός αρχίσει να χάνει την πρόσφυσή του. Το Passat Alltrack βασίζεται στο Passat Variant. Αυτό σημαίνει πως διαθέτει άπλετο χώρο σε όλες τις θέσεις ενώ ο διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές είναι στα 639 λίτρα – αυξάνεται στα 1.769 λίτρα, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν αντικείμενα μήκους 2.01 μέτρων!

Κινητήρες – επιδόσεις

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει 2λιτρους κινητήρες : έναν κινητήρα TSI και δυο TDI. Ο 2.0 TSI αποδίδει 220 ίππους ενώ οι 2.0 TDI (ντίζελ) ξεκινούν από τα 150 έως και τους 190 ίππους. Μόνο η έκδοση με το κινητήρα 2.0lt TDI 150 PS διατίθεται σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG).

Δυνατότητα ρυμούλκησης 2.200 κιλών.

Και ρυμουλκό παντός εδάφους

Το νέο Passat Alltrack μπορεί να ρυμουλκήσει, με τη χρήση του ηλεκτρικά αναδιπλούμενου κοτσαδόρου, τρέιλερ συνολικού βάρους 2.200 κιλών σε κλίση 8% και 12% (με φρένα). Επιπλέον το σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist) που λάνσαρε η 8η γενιά του Passat, απλοποιεί τις μανούβρες με το τρέιλερ καθώς το αυτοκίνητο αναλαμβάνει το ίδιο τον έλεγχο του τιμονιού στην κίνηση με όπισθεν.

Συστήματα υποβοήθησης

Στα συστήματα υποβοήθησης ξεχωρίζει το City Emergency Braking και το Front Assist συστήματα, που παρακολουθούν τον περιβάλλοντα χώρο και προειδοποιούν τον οδηγό σε περίπτωση επερχόμενης σύγκρουσης. Το City Emergency Braking αναλαμβάνει την ίδια λειτουργία αλλά σε αστικό περιβάλλον και σε ταχύτητες έως τα 65χλμ/ώρα. Επίσης, έχει και το Park Assist, είναι το ημιαυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης σε παράλληλες ή κάθετες θέσεις πάρκινγκ, με λειτουργία εξόδου από παράλληλες θέσεις που αναλαμβάνει να παρκάρει το αυτοκίνητο σχεδόν μόνο του.