Θέλεις να είσαι ήρεμος και να καθίσεις στο τέλειο, δερμάτινο μπάκετ του, όπως στα καθημερινά αυτοκίνητα δοκιμής. Όμως, αυτό είναι μάλλον αδύνατο. Ιδιαιτέρως, όταν έχεις ραντεβού στην πίστα των Μεγάρων με ένα από τα πιο γρήγορα, γήινα αυτοκίνητα: το νέο υπερόπλο της Nissan, το GT-R. Το αυτοκίνητο που ανεβάζει την αδρεναλίνη σου μόνο με την ανάγνωση των επιδόσεων του.

Ενώ σε εξιτάρει με την επιβλητική εμφάνιση του. Το νέο GT-R φέρει μια εξ’ ολοκλήρου νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V, που άλλωστε αποτελεί και μία από τις τελευταίες «υπογραφές» στον σχεδιασμό της Nissan. Δεσπόζει η διευρυμένη μάσκα για να παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, με το ανασχεδιασμένο σπόιλερ. Το GT-R έχει σε κάθε περίπτωση το βλέμμα του καθαρόαιμου αγωνιστικού.

Αλλά και τις επιδόσεις του. Εισέρχεσαι στο εσωτερικό του, φορώντας κράνος και ενεργοποιείς τον V6 τούρμπο κινητήρα των 3.8 λίτρων. Τα πρώτα μέτρα φανερώνουν και τις «άγριες» προθέσεις του μοντέλου. Οι 570 ίπποι είναι υπ ατμόν στο κάλεσμα του οδηγού ενώ η εξωφρενική ροπή των 637 Nm δεν έχουν προηγούμενο σε μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας. Βυθίζεις το γκάζι και ελέγχεις το ακαριαίο στις εντολές του οδηγού τιμόνι. Το GT-R σε κάθε περίπτωση κρατάει σαν τρένο, με όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας να επεμβαίνουν όταν ξεπερνάς τα όρια.

Ο οδηγός έχει ως σύμμαχο τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles) που έχουν τοποθετηθεί σε ένα νέο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει ταχύτητες ακαριαία. Όσο αυτό του επιτρέπει η μικρή για τα δεδομένα του αυτοκινήτου πίστα των Μεγάρων. Το εξαιρετικό σύνολο συμπληρώνεται από το τέλεια ρυθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που σε κάθε κατέβασμα «τρέφεσαι» με τον γνώριμο ήχο του κινητήρα του GT-R. Οι κινήσεις σου είναι «χειρουργικές» και απλά στοχεύεις στις στροφές με όσα χιλιόμετρα μπορείς να πιάσεις στη μικρή ευθεία της πίστας. Η απαραίτητη πρόσφυση επιτυγχάνεται και με τα νέα ελαστικά 20 ιντσών. Η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων φιλοξενεί την τελευταία λέξη των τεχνικών εξελίξεων, που φροντίζει να περνάει με τον πιο ασφαλή τρόπο τα τεράστια αποθέματα ισχύος στο δρόμο.

Η τελική των 315 χλμ/ώρα φαντάζει εξωπραγματική αλλά για το Nissan GT-R είναι κάτι συνηθισμένο. Η επιτάχυνση των 0-100χλμ/ώρα πραγματοποιείται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα – το εργοστάσιο αναφέρει 2,8’’. Η Nissan αναφέρει ότι το νέο GT-R είναι το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με έναν “πολιτισμένο” και κομψό χαρακτήρα, που σπάνια συναντάται σε ένα supercar υψηλών επιδόσεων.

Το νέο GR-R έχει τα χαρακτηριστικά ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου, που σίγουρα απευθύνεται σε οδηγούς που όχι μόνο μπορούν να το αποκτήσουν αλλά θα πρέπει να έχουν και τις «γνώσεις» για να το οδηγήσουν…