Οι πρόσφατες και επίπονες «εξετάσεις» δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP δεν απέδειξαν μόνο τις δυνατότητες των νέων μοντέλων στον τομέα της ασφάλειας – πιάνοντας την κορυφή της βαθμολογίας με πέντε αστέρια – αλλά ανέδειξαν και την βαρύτητα που έχει ο επιπλέον εξοπλισμός ενεργητικής ασφάλειας, που κάνει και τη διαφορά! Όπως στην περίπτωση του νέου Toyota Hilux, το οποίο έλαβε στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP πέντε αστέρια – στην έκδοση με το πακέτο ασφάλειας Toyota Safety Sence, και τρία αστέρια ( μέτρια επίδοση) στην περίπτωση με τον βασικό εξοπλισμό – και χωρίς το πρόσθετο πακέτο. Τι περιλαμβάνει το «μαγικό» πακέτο που έφερε και τα δύο πολυπόθητα αστέρια;

Το “Toyota Safety Assist” περιλαμβάνει σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση μέσω κάμερας των σημάτων οδικής κυκλοφορίας και σύστημα αυτόματης πέδησης. Στις βασικές δοκιμασίες πρόσκρουσης, όπως σε αυτή της πλαγιομετωπικής σύγκρουσης ο θάλαμος επιβατών του ιαπωνικού επαγγελματικού οχήματος παρέμεινε σταθερός, ενώ προστατεύτηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού. Συνολικά, το Hilux έφερε άριστα αποτελέσματα στην προστασία ενηλίκων επιβατών με σκορ 93% όταν εφοδιάζεται με Toyota Safety Sense και 85% για τη βασική έκδοση. Οι τιμές αυτές ανεβάζουν το Hilux στην κορυφή της κατηγορίας pick-up σύμφωνα με το πρωτόκολλο δοκιμών.

Σύμφωνα με την Toyota, το νέο Hilux δοκιμάστηκε στο πλαίσιο του νέου συστήματος ‘Διπλής Αξιολόγησης’ του Euro NCAP. Το σύστημα αυτό δοκιμάζει τα νέα μοντέλα σε δύο βαθμίδες: με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας τους και σε δεύτερη φάση με τα πρόσθετα πακέτα ασφαλείας τα οποία μπορεί να είναι στάνταρ ή προαιρετικά. Βασικό στόχος αυτής της νέας ενέργειας είναι οι νέοι πελάτες να αντιληφθούν τα οφέλη του πρόσθετου εξοπλισμού στον τομέα της ασφάλειας.