Ο ήχος του δεν είναι εκνευριστικός όπως της κόρνας των μηχανοκίνητων οχημάτων. Αυτό το «γκλιν γκλον» που κάνει το κουδουνάκι του ποδηλάτου είναι μάλλον πιο μελωδικό.
Παρ' όλα αυτά, όταν πριν από χρόνια είχα ξεκινήσει τις πρώτες μου μετακινήσεις με ποδήλατο απέφευγα να χρησιμοποιήσω το κουδουνάκι. Το ίδιο κάνω άλλωστε και με την κόρνα, όταν οδηγώ αυτοκίνητο ή μηχανή. Την πατάω μόνο σε μεγάλη ανάγκη.
Με τον καιρό όμως, όσο έκανα πετάλι στους δρόμους της Αθήνας, συνειδητοποίησα ότι το κουδουνάκι δεν είναι ένα περιττό αξεσουάρ αλλά...απαραίτητο. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν υποδομές (όπως ποδηλατόδρομοι) οι κίνδυνοι στους δρόμους για όσους κάνουν πετάλι είναι συνεχείς: για παράδειγμα το απότομο άνοιγμα της πόρτας χωρίς κανέναν έλεγχο από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα - και μάλιστα σε σημεία που δεν επιτρέπεται η στάθμευση - οι απότομες εκκινήσεις αυτοκινήτων, οι σφήνες. Συνεπώς ένα κουδούνισμα, ειδοποιεί και προλαμβάνει μία απερίσκεπτη κίνηση.

 
Το «γκλιν γκλον» είναι απαραίτητο για να προλάβεις ένα απότομο άνοιγμα πόρτας
από παρκαρισμένο όχημα ή μία απότομη εκκίνηση. Κάτι που συμβαίνει συχνά στην
Πατησίων

Ζητάω συγγνώμη για το «γκλιν γκλον» που ακούτε κάποιες στιγμές αλλά είναι απαραίτητο για να μην...εκτιναχθώ από το ποδήλατο. Όσοι δεν ποδηλατείτε δείξτε λίγη κατανόηση όταν ακούτε το κουδουνάκι, είναι για λόγους ασφαλείας. Και όσοι κάνετε πετάλι σκεφτείτε ότι ένα «γκλιν γκλον» μπορεί να σας σώσει.
Καλές και ασφαλείς πεταλιές!
«ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ» πεταλάρουν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Follow us στο twitter @orthopetalies ή στο Facebook Orthopetalies blog για καθημερινή ενημέρωση 
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από