Το Honda CR-V εισέρχεται δυναμικά – και πάλι – στην κατηγορία του με ατού τους νέους, ντίζελ κινητήρες, τη μοντέρνα εμφάνιση, τον πλούσιο εξοπλισμό και τους άπλετους χώρους.

Η πρώτη πανελλαδική παρουσίαση του μοντέλου ( όπου και οι εικόνες) πραγματοποιήθηκε στην Στυμφαλία. Οι ορεινοί δρόμοι μας έδωσαν την ευκαιρία ώστε να «αποκωδικοποιήσουμε» τις οδηγικές ικανότητες του νέου SUV, που διακρίνεται – εκτός των άλλων – για την πιο μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση. Συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο απέκτησε πιο δυναμικά χαρακτηριστικά: Οι πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Επιπλέον, ο νέος προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια. Οι εμπρός προβολείς χρησιμοποιούν ισχυρούς λαμπτήρες αλογόνου, φώτα ημέρας LED και φώτα τύπου προτζέκτορα HID.

Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED προσδίδουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση. Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17- και 18-ιντσών, που συμπληρώνουν τις εξωτερικές αναβαθμίσεις και υπογραμμίζουν το βελτιωμένο δυναμισμό του CR-V.

Άνεση για πέντε

Το άνετο σαλόνι του προσφέρει χώρους για πέντε επιβάτες. Επίσης, ο χώρος αποσκευών μπορεί να αγγίξει τα 1648 λίτρα με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα ή 589 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους.

Ο οδηγός έχει στα χέρια του ένα μοντέλο με άφθονα ηλεκτρονικά καλούδια. Ανάμεσα στα γκάτζετ ξεχωρίζει το νέο σύστημα ήχου και πληροφόρησης Honda Connect με οθόνη αφής 7 ιντσών αλλά και μια σειρά λειτουργιών όπως Bluetooth, πρόσβαση στο internet, την κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα πλοήγησης κ.λπ.

Εντός και εκτός ασφάλτου…

Η πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους έγινε με το νέο ντίζελ κινητήρα 1.6 i-DTEC κινητήρας που αποδίδει 160 ίππους και προσφέρει ροπή 350 Nm . Κινηθήκαμε για περισσότερα από 200χλμ, μέσα σε μια ημέρα. Η άφθονη ροπή μας ξελάσπωσε στις ανηφορικές διαδρομές, ενώ στους πιο δύσκολους ημιασφάλτινους δρόμους μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε την μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος που ξεπερνούμε με άνεση τις λακκούβες, χωρίς να κλονιστεί η άνεση μας. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων μηχανικό και κρατουσε στην Εθνική οδό το μοτέρ σε χαμηλές στροφές. Στα τέλη του 2015 θα έρθει και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Επίσης, η γκάμα θα ενισχυθεί το καλοκαίρι και από έναν 1.600αρι 120 ίππων τον 1.6 i-DTEC 120 PS 4×2.

Τιμές από 27.770 ευρώ

Το νέο CR-V 1.6 i-DTEC 160 PS 4×4 κοστίζει από 33.700 ευρώ (32.270€ με απόσυρση). Τον Αύγουστο θα έρθει και με τους 120 ίππους με τιμή από 29.200 ευρώ (27.770€ με απόσυρση).

Ένα μοντέλο με πολλές εμπορικές …περγαμηνές

Το Honda CR-V είναι ήδη ένα από τα πιο δημοφιλή συμπαγή SUV που πωλούνται παγκοσμίως. Πάνω από 750,000 μονάδες έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη από το 1997 που παρουσιάστηκε, από τις οποίες σχεδόν 50.000 μέσα στο 2014.