Επειτα από πολύμηνη δημιουργική ασάφεια, κάτι αρχίζει να κινείται στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων, από τον ΟΛΠ και τα αεροδρόμια μέχρι και το Ελληνικό, χωρίς να αποκλείεται η αλλαγή στην ηγεσία της ομάδας διαπραγμάτευσης να επιταχύνει τις εξελίξεις και στον τομέα αυτόν.

Κρίνοντας από τα όσα έλεγαν χθες κυβερνητικές πηγές και κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ, στις αρχές Μαΐου θα επανεκκινήσει η διαδικασία ολοκλήρωσης του διαγωνισμού για τον ΟΛΠ, μέσα στο επόμενο διάστημα επίκειται συνάντηση Σταθάκη με τη γερμανική Fraport για τα αεροδρόμια, ενώ εξελίξεις μπορεί να έχουμε και με το Ελληνικό.

Αν και δεν πρόκειται για κάποια «βαριά» ιδιωτικοποίηση, εντούτοις η υπογραφή την Παρασκευή της σύμβασης παραχώρησης για την 20ετούς διάρκειας άδεια διεξαγωγής του αμοιβαίου ιπποδρομιακού στοιχήματος στον ΟΠΑΠ αποτελεί, σύμφωνα με κάποιους, ένα πρώτο δείγμα γραφής ότι κάτι αρχίζει να κινείται.

Επόμενο γερό «crash test» θα είναι ο ΟΛΠ, με το βασικό σενάριο να προβλέπει την πώληση του 51% αντί για το αρχικό 67%. Οχι άσχετη με το ξεπάγωμα των διαδικασιών θεωρείται και η επικείμενη αλλαγή ηγεσίας στον ΟΛΠ, με την αντικατάσταση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Γιώργου Ανωμερίτη. Οι αποφάσεις θα ληφθούν στην τακτική γενική συνέλευση που πραγματοποιείται στις 13 Ιουνίου.

Το άλλο «crash test» αφορά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, όπου σύμφωνα με πληροφορίες επίκειται συνάντηση του υπ. Οικονομίας Γ. Σταθάκη με τη διοίκηση της γερμανικής Fraport. «Εχουμε σημάδια ότι μέσα στις επόμενες 4-8 εβδομάδες θα έχουμε τις πρώτες συζητήσεις με την ελληνική κυβέρνηση» δήλωσε προ ημερών στο γερμανικό περιοδικό «Europeonline Magazine», ο επικεφαλής της Fraport Stefan Schultz.