Την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων , δηλαδή των 10ημερων Νοεμβρίου και Μαΐου αλλά και δικαίωμα όλα τα εμπορικά καταστήματα να δημιουργούν «γωνιές stock» εντός των επιχειρήσεων προτείνει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) στο πλαίσιο του διαλόγου με το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, για την κατάρτιση κώδικα δεοντολογίας για την λειτουργία της αγοράς και συγκεκριμένα το καθεστώς που θα διέπει τις εκπτώσεις, τις προσφορές, τις προωθητικές ενέργειες και τη διαχείριση των αποθεμάτων.

Οι εκπρόσωποι των μικρομεσαίων εμπόρων Η ΕΣΕΕ, προτείνει

• Να καταργηθούν οι ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι. Οι τακτικές εκπτώσεις πρέπει να έχουν σαφή ημερομηνία έναρξης και λήξης και οι μέρες να είναι συνεχόμενες.

•Κάθε περιοχή με δεδομένο ότι έχει τις ιδιαιτερότητές της και για το λόγο αυτό τουλάχιστον η διενέργεια εποχιακών και θεματικών προσφορών να καθορίζεται από τον τοπικό εμπορικό σύλλογο σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

• Να είναι σαφής η χρονική διάρκεια των προσφορών (πχ. «10ήμερα ή 15νθήμερα προσφορών).

• Οι διπλές διαγραμμένες τιμές και η χρήση ποσοστών να αφορούν μόνο τις εκπτώσεις.

• Να απαγορεύονται οι εκπτώσεις – προσφορές – προωθητικές ενέργειες τις 30 ημέρες που προηγούνται των τακτικών εκπτώσεων.

• Η χρονική διάρκεια των προσφορών να μην υπερβαίνει το 50% της αμέσως προηγούμενης χρονικής περιόδου κατά την οποία τα προσφερόμενα προϊόντα διατίθενται στη τιμή στην οποία δηλώνεται ως αρχική, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης που βγαίνει με μαθηματικό τύπο και χρησιμοποιείται στο εξωτερικό.