Οξεία επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ, τον οποίο κατηγορεί για «ακατανόητο» μένος σε βάρος του ΟΑΣΘ, εξαπολύει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, απαντώντας στην ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που κάνει λόγο για διαρκές σκάνδαλο στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, το υπουργείο Μεταφορών στην ανακοίνωσή του, τονίζει πως «είναι τόσο ακατανόητο το μένος του ΣΥΡΙΖΑ εναντίον του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, των εργαζομένων σε αυτόν, αλλά και των Θεσσαλονικέων πολιτών, που προσπαθεί με ψευδή στοιχεία να αμαυρώσει μια επιτυχή συμφωνία που έγινε προς όφελος του επιβατικού κοινού αλλά και του κρατικού προϋπολογισμού».

Σε ό,τι αφορά τους ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ πως η κυβέρνηση χαρίζει 120,7 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για «υποτιθέμενες εκκρεμότητες των ετών 2010- 2013», το υπουργείο απαντά πως «οι υποτιθέμενες εκκρεμότητες» αναφέρονται σε τελεσίδικες αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου, οι οποίες επιδίκασαν το ποσό των 50 εκατ. ευρώ για τα έτη 2010- 2011 και αφορούσαν επιδότηση του κράτους προκειμένου οι πολίτες να μετακινούνται με εισιτήριο ύψους 0,80 ευρώ ακόμη και σε απόσταση 80 χιλιομέτρων. «Τα ποσά των δικαστικών αποφάσεων το κράτος είναι υποχρεωμένο να καταβάλλει, εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με το σχίσιμο του Μνημονίου υπόσχεται να σχίσει και τις Δικαστικές αποφάσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά το υπουργείο Μεταφορών.

Παράλληλα, επισημαίνει πως ο ΣΥΡΙΖΑ επιμελώς αποκρύπτει ότι με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επέρχεται μείωση του βάρους του Κρατικού Προϋπολογισμού ύψους 250 εκατ. ευρώ για την τριετία 2014- 2017, ποσά τα οποία θα επιβάρυναν όλους τους φορολογουμένους.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει, «από 120- 135 εκατ. ετησίως που επιδοτείτο ο ΟΑΣΘ, η επιδότηση μετά τη νέα ρύθμιση διαμορφώνεται στα 47,105 εκατ. ευρώ για το 2015, 41,6 εκατ. ευρώ για το 2016 και 39, 01 εκατ. ευρώ για το 2017, ενώ το εισιτήριο για τους Θεσσαλονικείς εξορθολογίζεται και διαμορφώνεται στο μικρότερο δυνατό ύψος που κρίθηκε απολύτως αναγκαίο (από 0,80 σε 1 ευρώ), τιμή πολύ μικρότερη από αυτή των Αθηνών, δηλαδή των δημόσιων συγκοινωνιών υπέρ των οποίων τόσο υπερθεματίζει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλων των άλλων πόλεων της χώρας».