Ο γερμανός οδηγός της Red Bull Σεμπάστιαν Φέτελ πέτυχε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ την 30ή νίκη στην καριέρα του στη Φόρμουλα 1. Είχε όμως μία ιδιαίτερη αξία. Ηταν η πρώτη στην πατρίδα του!

Ο Φέτελ ήταν τόσο χαρούμενος ώστε στο τέλος αστειεύτηκε: «Είμαι ευτυχής που ο αγώνας είχε 60 γύρους και όχι 61 ή 62! Η Lotus που ακολουθούσε ήταν απίστευτα γρήγορη και ο Κίμι (Ράικονεν) με πίεζε ιδιαίτερα».

Η νίκη στηρίχθηκε στη στρατηγική και γι’ αυτό ο Φέτελ φρόντισε να πει τα καλύτερα λόγια για την ομάδα: «Εκαναν φανταστική δουλειά όσον αφορά τα πιτ στοπς. Η πίεση που δέχτηκα ήταν μεγάλη, αφού η Lotus ηταν ιδιαίτερα γρήγορη. Είναι γλυκιά η νίκη στην πατρίδα σου, αλλά στο τέλος είναι απλά ένας ακόμα αγώνας», πρόσθεσε ο Φέτελ, ο οποίος στον προηγούμενο αγώνα, στην πίστα του Σίλβερστοουν, είχε εγκαταλείψει λόγω μηχανικής βλάβης.

«Ισως θα μπορούσαμε να ρισκάρουμε χωρίς να αλλάξουμε λάστιχα στο τέλος», είπε ο Ράικονεν. «Το πρόβλημα ήταν η ενδοεπικοινωνία, αφού μπορούσα να ακούσω την ομάδα, αλλά αυτοί δεν μπορούσαν».

Αυτή τη φορά, η Pirelli, έκανε καλή δουλειά, αφού προβλήματα με τα ελαστικά δεν δημιουργήθηκαν. Ατύχημα όμως συνέβη και μάλιστα σε πιτ στοπ του Μαρκ Γουέμπερ, στον ένατο γύρο! Ο πίσω τροχός δεν ασφάλισε καλά, με αποτέλεσμα (από λάθος συνεννόηση) να φύγει από τη θέση του και να χτυπήσει έναν Βρετανό εικονολήπτη, ο οποίος διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε κάταγμα στον ώμο και στα πλευρά. Η Red Bull τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο.

Κι ακόμα, στον 24ο γύρο ο οδηγός του μονοθέσιου της Marussia Ζιλ Μπιανκί διαπίστωσε ότι το πίσω μέρος τυλίχθηκε στις φλόγες. Βγήκε αμέσως έξω, αλλά επειδή το σημείο ήταν ανηφορικό, το μονοθέσιο κινήθηκε προς τα πίσω, διασχίζοντας διαγώνια την πίστα! Ετσι, οι διοργανωτές χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο έμεινε για έξι γύρους.

Απογοήτευση για τον Χάμιλτον (είχε την pole position), αφού δεν ξεκίνησε καλά με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 5η θέση και γκρίνιαξε για τα ελαστικά. Απογοήτευση όμως και για τη Ferrari που έμεινε εκτός βάθρου (4ος ο Αλόνσο, εγκατέλειψε στον 4ο γύρο ο Μάσα).

Η κατάταξη: 1. Φέτελ (Red Bull), 2. Ράικονεν (Lotus), 3. Γκροζάν (Lotus), 4. Αλόνσο (Ferrari), 5. Χάμιλτον (Mercedes), 6. Μπάτον (McLaren), 7. Γουέμπερ (Red Bull), 8. Πέρες (McLaren), 9. Ρόσμπεργκ (Mercedes), 10. Χούλκεμπεργκ (Sauber).

Βαθμολογία οδηγών: Φέτελ 157, Αλόνσο 123, Ράικονεν 116, Χάμιλτον 99, Γουέμπερ 93, Ρόσμπεργκ 84.

Βαθμολογία κατασκευαστών: Red Bull 250, Mercedes 183, Ferrari 180, Lotus 157.

Τεστ ενόψει Βουδαπέστης

Το τεστ των ελαστικών, στην πίστα του Σίλβερστοουν (17-19/7), περιμένουν οι ομάδες: «Στη Βουδαπέστη θα έχουμε διαφορετικά ελαστικά και πρέπει στο Σίλβερστοουν να καταλάβουμε τη συμπεριφορά τους», είπε ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι.