«Χρήσιμο εργαλείο» για την προώθηση και την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό αποκτούν οι επιχειρηματίες του κλάδου που προχώρησαν στη σύσταση της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Marketing Greece. Τη δημιουργία της εταιρείας ανακοίνωσαν χθες από κοινού ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ενωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). Στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό, όπως τόνισε στη διάρκεια της παρουσίασης της νέας εταιρείας ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, «στόχος της Marketing Greece ΑΕ είναι να συμβάλει αποφασιστικά στη δημιουργία της νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της». Παράλληλα, πρόσθεσε ο κ. Ανδρεάδης, «μέσα από ένα υψηλής ποιότητας πλάνο πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής θα αναδείξει τη χώρα μας ως έναν από τους δέκα σημαντικότερους και ελκυστικότερους προορισμούς παγκοσμίως».