Το όνομα του γάλλου παγκόσμιου πρωταθλητή των ράλι ο οποίος στην παιδική του ηλικία ασχολήθηκε με την γυμναστική, έχει περίοπτη θέση στο πάνθεον των θρύλων των σπορ παγκοσμίως, μετά την κατάκτηση του έννατου σερί τίτλου στην καριέρα του μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Το να κερδίσεις ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι αποτελεί από μόνο του ένα τεράστιο κατόρθωμα. Το να το κάνεις αυτό επί εννέα συναπτά έτη (2004-2012)είναι ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθεί τα επόμενα 100, ίσως και περισσότερα χρόνια.

Είναι φυσικό έπειτα από μια τέτοια καριέρα να επέρχεται κορεσμός. Για τον αλσατό πολυπρωταθλητή όμως αυτή η λέξη φαίνεται ότι δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό του. Δεν είναι τυχαίο ότι παρά το γεγονός πως διανύει τον 38ο χρόνο της ζωής του σκέφτεται το μέλλον του πίσω από το κόκπιτ ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Δεν έχουν άλλωστε περάσει παρά δύο χρόνια από τότε που οδήγησε το μονοθέσιο της Red Bull και δήλωσε πως θα τον ενδιέφερε να βρεθεί κάποια στιγμή στον μαγικό κόσμο της Φόρμουλα 1. Το όνειρό του αυτό δεν πραγματοποιήθηκε, αλλά για τον Γάλλο μικρή σημασία έχει πλέον.

ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ

Την επόμενη χρονιά, όπως ο ίδιος δήλωσε, θα συμμετάσχει σε επιλεγμένους αγώνες του WRC ενώ συγχρόνως θέλει να πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC). «Το WTCC αποδείχθηκε πως είναι η καλύτερη επιλογή. Είμαι ενθουσιασμένος από την προοπτική συμμετοχής σε αυτό το πρωτάθλημα», δήλωσε πρόσφατα ο Λεμπ. Μπορεί να τα καταφέρει στις πίστες; Αν κρίνουμε από τα πρώτα του βήματα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η απάντηση είναι «ναι». Αλλωστε, όταν αρχίσαμε να μαθαίνουμε το όνομα Λεμπ, στα τέλη του περασμένου αιώνα, από τα στοιχεία που τον συνόδευαν ήταν και η διαπίστωση ότι επρόκειτο για έναν σπεσιαλίστα στα ασφάλτινα ράλι.

Ο Λεμπ παραδέχεται ότι στη ζωή του έξω από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι είναι ένας μέσος άνθρωπος, χωρίς ακρότητες. Ακόμη και το λευκό σπίτι του σ’ ένα χωριό λίγο έξω από τη Γενεύη, στις όχθες της περίφημης λίμνης, είναι συγκριτικά μικρό – ειδικά για έναν εκατομμυριούχο σπόρτσμαν.

Βεβαίως, αν κρυφοκοιτάξετε στο γκαράζ του σπιτιού του, πέρα από τα αυτοκίνητα της Citroën (με την οποία ξεκίνησε και ολοκληρώνει την καριέρα του στο WRC) θα δείτε και μερικά εξωτικά μοντέλα. Οπως μια Porsche 911 GT3 και τη Lamborghini Gallardo. Ενα πάθος που τον συνοδεύει τα τελευταία χρόνια είναι και το ελικόπτερο.

Εκτός από τα αυτοκίνητα και μια συνεχώς αυξανόμενη εξάρτηση από τη σύγχρονη τεχνολογία (ένα κοντινό του πρόσωπο τον περιγράφει ως «μισός άνθρωπος, μισός τηλέφωνο»), ο Σεμπαστιάν δεν έχει αλλάξει σημαντικά τις συνήθειές του τα τελευταία 15 χρόνια. Ετσι εξακολουθεί να έχει τους ίδιους φίλους, οι οποίοι τον παρακολούθησαν την περασμένη εβδομάδα να κατακτά το 9ο πρωτάθλημα στην καριέρα του, με την πρώτη θέση που πήρε στο Ράλι της Γαλλίας.

Παραδέχεται όμως ότι κάποιες φορές σπαταλά περισσότερο χρόνο από ό,τι θα έπρεπε παίζοντας PlayStation, δηλώνει ότι η τέλεια βραδιά γι’ αυτόν είναι ένα δείπνο με φίλους και η πιο τρελή ιδέα του είναι να πετάξει με αλεξίπτωτο πλαγιάς στις Ανδεις.

Το αγαπημένο γεύμα του είναι βοδινό κρέας και ένα καλό γαλλικό κρασί. Μάλιστα η αμπελουργία είναι κάτι που τον συναρπάζει και δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν τα επόμενα χρόνια δούμε ένα κρασί που θα φέρει την ονομασία Chateau Loeb.

Η ΑΛΛΑΓΗ

Η ζωή του γάλλου οδηγού άλλαξε σημαντικά όταν γεννήθηκε η κόρη του Βαλεντίν. Ο ίδιος την περιγράφει ως το πρόσωπο που τον κάνει να γελάει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο με τις ατάκες της. Οταν δεν βρίσκεται σε αγωνιστική δράση, θα τον βρεις να παίζει μαζί της. «Θέλω να την παρακολουθώ να μεγαλώνει γιατί ξέρω ότι είναι στιγμές που δεν θα ζήσω ξανά», αναφέρει ο Λεμπ. Ενας από τους λόγους που αποφάσισε να μειώσει την αγωνιστική του δραστηριότητα το 2013 είναι προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να αφιερώσει στην οικογένειά του. Στη Βαλεντίν και στη σύζυγό του Σεβερίν.

Στην ιδιωτική ζωή του Λεμπ δεν θα βρει κάποιος ακρότητες που χαρακτηρίζουν άλλους σουπερστάρ του αθλητικού στερεώματος. Αλλωστε δεν θα άρμοζε κάτι τέτοιο σε έναν άνθρωπο στον οποίο έχει απονεμηθεί ο τίτλος του Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής.