Θα μπορούσε να υποδυθεί τον έναν από τους δύο γέρους που γκρινιάζουν συνέχεια και χλευάζουν τα πάντα στο «Μάπετ Σόου». Μια από τις νύφες στο «Τέσσερις γάμοι και μια κηδεία» ή τον ιδιόρρυθμο συγκάτοικο του Χιου Γκραντ που μπερδεύει το γιαούρτι με τη μαγιονέζα στο «Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ». Ακόμη και το ξωτικό στο «Ονειρο καλοκαιρινής νύχτας» ή την Τίνκερμπελ στη «Χώρα του Πότε». Η Ελισάβετ επέλεξε να ερμηνεύσει αυτό που πιθανότατα ονειρεύονται εκατομμύρια έφηβες στη χώρα της: ένα κορίτσι του Τζέιμς Μποντ. Για να αποδείξει ότι ο αυτοσαρκασμός δεν συναντά πουθενά τη γελοιότητα όταν μπορείς να κλείνεις με τρόπο το μάτι στη ζωή, απολαμβάνοντας την πιο ελαφριά πλευρά της, και όταν δεν επιτρέπεις να καταπιεί τις πιο αστείες σημάνσεις της η χοάνη της σοβαροφάνειας. Είναι ο λόγος για τον οποίο το καπελάκι στο κεφάλι και το τσαντάκι στο χέρι, αξεσουάρ τα οποία η Ελισάβετ μοιάζει να κουβαλά από τη βρεφική της κλίνη, έμειναν αμετακίνητα στη θέση τους έπειτα από την πτώση με το αλεξίπτωτο.

Αυτή η ακομπλεξάριστη επίδειξη βρετανικού χιούμορ ήταν μια από τις πιο οικουμενικές σκηνές της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου. Ασφαλώς πιο οικουμενική από την αγγλική εξοχή με τα διάσπαρτα οικόσιτα και το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τις χαρούμενες νοσοκόμες. Πιο τρυφερή από τις δεκάδες Μαίρη Πόπινς που κατέβαιναν με τις ομπρέλες τους από τον ουρανό και πιο ροκ από το ποτ πουρί της βρετανικής μουσικής σκηνής. Οχι γιατί ένας άκαμπτος θεσμός, η ύπαρξη του οποίου μοιάζει στα μάτια μας σχεδόν εξωπραγματική, δεν φοβήθηκε να τσαλακωθεί. Αλλά επειδή ένας άνθρωπος στα 87 του χρόνια δείχνει να μην έχει χάσει ούτε στο τόσο την παιγνιώδη του διάθεση, να ακολουθεί με άνεση το πνεύμα της εποχής του και να μην εγκλωβίζεται στα στεγανά μιας κακώς εννοούμενης υστεροφημίας. Οι Βρετανοί καλούν μελωδικά τον Θεό τους να προσέχει τη βασίλισσά τους. Στο εξής, θα μπορούν να τη φανταστούν στην αγκαλιά του Τζέιμς Μποντ να ακολουθεί την αναπόδραστη μοίρα των κοριτσιών του. Αλλά θα είναι πλήρης ημερών. Και μια πονηρή έκφραση σαρκασμού θα φωτίζει ανεπαίσθητα το πρόσωπό της.