Ντυμένος Ταρτούφος, σκυμμένος πάνω από την ημίγυμνη Ελμίρα και έτοιμος να ξεκουμπώσει το παντελόνι του ανακάλυψε τη γοητεία του Μολιέρου ο Λευτέρης Βογιατζής. «Αυτή η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις πράξεις, που είναι χονδροειδείς, και τα λόγια, που είναι σαν το αναρριχώμενο γιασεμί, αυτή είναι η γοητεία και το κλειδί του. Οταν κατάλαβα αυτό, κάτι μου ελευθερώθηκε», λέει στα «ΝΕΑ».
Με την ησυχία, λοιπόν, που του έχει προσδώσει η περιπέτεια της υγείας του (την οποία δεν κρύβει καθώς και την αισιοδοξία του στο δροσερό διαμέρισμα των Εξαρχείων όπου βρεθήκαμε για να μιλήσουμε) αλλά και με την ανησυχία που τον χαρακτηρίζει ανεβάζει τώρα τον τρίτο του Μολιέρο ως σκηνοθέτης.
Μια πρόταση του Εθνικού Θεάτρου, την οποία η υγεία του δεν επέτρεψε να υλοποιήσει στο κτίριο Τσίλερ, αλλά οδεύει για την Επίδαυρο το Σάββατο 4 Αυγούστου. Αφού βεβαίως έχει «αναπλασθεί» το σκηνικό είκοσι φορές ήδη - ομολογεί, άλλωστε, την αδυναμία του απέναντι στην ακρίβεια. Οπως και στην καλοπροαίρετη αμφιβολία.
Αλλαγή είπαμε; Και ξεθεμελίωμα. Και μόχθος. Σ' αυτά κινήθηκε η κουβέντα που μόνη αφορμή είχε τον «Αμφιτρύωνα» του Μολιέρου, όπου ο Δίας εμφανίζεται ως... σωσίας του ήρωα για να ερωτοτροπήσει με τη νιόπαντρη Αλκμήνη. Ιστορία εμπνευσμένη από τη σχέση του βασιλιά Λουδοβίκου ΙΔ' με την Φρανσουάζ ντ' Ομπινιέ μαρκησία του Μεντενόν.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από