Οι διαστάσεις του παραπέμπουν σε ένα μικρομεσαίων διαστάσεων σεντάν, το παρουσιαστικό του λες και έρχεται από το μέλλον, αμφισβητώντας κάθε γνώριμη – στις ημέρες μας – σχεδιαστική πρακτική.

Το Ampera δεν είναι το αυτοκίνητο της διπλανής πόρτας. Δεν θα μπορούσε με την τεχνολογία που κουβαλά. Τεχνολογία που παντρεύει τα προνόμια ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος με την εκτεταμένη αυτονομία ενός κοινού τετράτροχου.

Η πλήρης φόρτιση των μπαταριών ιόντων – λιθίου – διαδικασία που σε οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας διαρκεί έξι ώρες και κοστίζει περίπου 2 ευρώ – σου επιτρέπει να καλύψεις απόσταση 80 χιλιομέτρων. Μόλις τα αποθέματα ενέργειας εξαντληθούν, ένας κινητήρας βενζίνης – σε ρόλο γεννήτριας – δίνει συνέχεια στο ταξίδι σου, τροφοδοτώντας αυτός το ηλεκτρικό μοτέρ των 150 ίππων και των 370 Nm ροπής με το απαραίτητο για τη λειτουργία του ηλεκτρισμό. Το γεγονός αυτό αυξάνει τη συνολική αυτονομία στα 500 χιλιόμετρα και απαλλάσσει το Ampera από οποιονδήποτε περιορισμό.

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του επαναστατικού Opel, το οποίο δεν κρύβεται πίσω από την ηλεκτροκίνητη φύση του, προσφέροντας ανταγωνιστικές επιδόσεις καθώς και την αίσθηση ότι οδηγείς ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Τίποτα δεν θυμίζει στη συμπεριφορά του τις τεχνολογικές, κατά κύριο λόγο, ιδιαιτερότητές του. Αρκεί, βέβαια, να εξοικειωθείς με τη… σιωπηλή κίνησή του στα πρώτα 80 χιλιόμετρα και στη συνέχεια με τον θόρυβο του βενζινοκινητήρα ο οποίος δεν συμβαδίζει με την πίεση που ασκείς στο πεντάλ του γκαζιού.

Κατά τα άλλα, το εσωτερικό του Ampera προσφέρει ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς από μια πρόταση των ημερών μας. Η τοποθέτηση των μπαταριών στο δάπεδο του αμαξώματος δεν έχει επιβάλει χωροταξικούς συμβιβασμούς, με αποτέλεσμα ο θάλαμος επιβατών να φιλοξενεί με σχετική άνεση τέσσερα άτομα και ο χώρος αποσκευών να αρχίζει από τα 310 λίτρα.

Το κόστος του Οpel Ampera στην ελληνική αγορά φτάνει τα 45.500 ευρώ χωρίς φόρο πολυτελείας (υποτίθεται ότι θα καταργηθεί), γιατί αλλιώς ξεπερνά τα 50.000 ευρώ.