Στο στόχαστρο γαλλικών κολοσσών βρίσκεται η πορεία εξέλιξης των ελληνικών αποκρατικοποιήσεων, καθώς στην επενδυτική τους ατζέντα έχουν εντάξει συγκεκριμένες κρατικές εταιρείες αλλά και έργα υποδομών. Σε αυτές περιλαμβάνονται τρένα, ιπποδρομίες, δίκτυα αυτοκινητοδρόμων, περιφερειακά αεροδρόμια, δημόσια έργα υποδομής και κρατικά λαχεία.

Η PMU, με μετόχους τη France Gallop και τη Cheval Francais, που οργανώνει τις ιπποδρομίες στη Γαλλία, ενδιαφέρεται για τον ΟΔΙΕ. Κατά τον διευθυντή διεθνούς ανάπτυξης της εταιρείας, Αϊμερίκ Βερλέ, μέσω της συμμετοχής της στην ελληνική εταιρεία η PMU σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξη των ιπποδρομιών στην Ελλάδα. Με παρεμφερή δραστηριότητα η γαλλική λοταρία Francaise des Jeux φέρεται να ενδιαφέρεται για τα ελληνικά κρατικά λαχεία και την επέκταση στην Ελλάδα του ευρωπαϊκού λαχείου EuroMillions.

Η εταιρεία Vinci Aeropore, θυγατρική της κατασκευαστικής Vinci, ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη περιφερειακών αεροδρομίων, ιδίως σε νησιά. Η Vinci Aeropore ενδιαφέρεται και για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, η μητρική Vinci, η οποία έχει ήδη παρουσία στην Ελλάδα μέσω της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και άλλων έργων υποδομής όπως η Ολυμπία Οδός, ενδιαφέρεται για τη διαχείριση ενός δικτύου αυτοκινητοδρόμων. Η Vinci έχει ήδη υποβάλει, στο πλαίσιο κοινοπραξίας, το ενδιαφέρον της για την κατασκευή και τη διαχείριση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης και θα προχωρήσει σε νέες επενδύσεις στην Ελλάδα «εφόσον διασωθούν τα υφιστάμενα έργα», όπως επισημαίνει στέλεχός της αναφερόμενο στην Ολυμπία Οδό, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα χρηματοδότησης. Το ζήτημα της ρευστότητας προβληματίζει τους υποψήφιους γάλλους επενδυτές, όπως επισήμαναν στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη σε συνάντησή τους την περασμένη εβδομάδα στο Παρίσι. Προβληματίζονται ακόμη για την έγκαιρη υλοποίηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων. Πρόεδρος μεγάλης γαλλικής εταιρείας δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «δεν μας ενδιαφέρει αν η ελληνική κυβέρνηση καταλήξει σε λανθασμένες αποφάσεις, αρκεί να λάβει αποφάσεις».

Παροχή τεχνογνωσίας στην κατασκευή αλλά και στη διαχείριση σιδηροδρόμων επιδιώκει να παρέχει στην Ελλάδα η εταιρεία SNCF International, θυγατρική των γαλλικών σιδηροδρόμων SNCF.

Από την πλευρά της η Alstom Transport, η οποία ενδιαφέρεται για την παροχή μηχανολογικού εξοπλισμού σε Μετρό και τρένα, εκτιμά ότι στο ελληνικό δίκτυο σιδηροδρόμων θα μπορούσε, εφόσον εκσυγχρονιστεί, να αποκτήσει τρένα με ταχύτητα που να φτάνει ακόμη και τα 250 χιλ. την ώρα.