Κάποτε ήταν της μόδας οι βραζιλιάνικες σειρές, ύστερα οι τουρκικές, αλλά τώρα πια πουλάνε οι ιστορίες με τους επενδυτές. Το πρώτο σίριαλ της σεζόν γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σαχπατζίδη και Ζήση Βρύζα. Και άμα οι σκηνοθέτες είναι ονόματα που κάνουν γκελ στον κόσμο, ακόμη και ένας… διάσημος άγνωστος πρωταγωνιστής μπορεί να γίνει εξαιρετικά δημοφιλής. Για περίπου τρεις μήνες ο Βασίλης Φλωρίδης λατρεύτηκε στον ρόλο του λεφτά από την Πόλη που θα έκανε την Μπαοκάρα αχτύπητη, αλλά στη σκηνή που βάζει το χρήμα γυρίζει στον σκηνοθέτη και του λέει: «Μήπως σου βρίσκονται 500 χιλιάρικα;». Ο Σαχπατζίδης φωνάζει «cut», παρατάει τα γυρίσματα και πάει να βάλει υποψηφιότητα για πρόεδρος του Ιδρύματος Μείζονος Αφέλειας.

Ακολούθησε η ξένη σειρά Petit Chateau. Με μικρότερη επιτυχία, γιατί ήταν από αυτές που μόλις διαβάσεις την υπόθεση καταλαβαίνεις ότι θα είναι μάπα. Πράγματι, το σενάριο ήταν… για τα θηρία: μία ιταλική εταιρεία με ρωσικά κεφάλαια, ουρουγουανούς μάνατζερ και εκπρόσωπο έναν Σέρβο που πριν από μερικά χρόνια παρίστανε ότι μιλούσε στο τηλέφωνο με τον ουκρανό μεγιστάνα Αχμέτοφ υπόσχεται να επενδύσει στην ΑΕΚ 40 εκατ. ευρώ σε βάθος τετραετίας και να της φέρνει παίκτες που θα διακρίνονται για να τους μοσχοπουλήσει στη συνέχεια. Το πώς θα μπορούσαν να διακριθούν σε ένα πρωτάθλημα που του λείπουν δύο ομάδες και το βλέπουν (με επιδότηση) μόνο στην Ελλάδα και την Κύπρο υπάρχει μόνο στο μυαλό του σεναριογράφου. Εν πάση περιπτώσει, αποδεικνύεται ότι οι παίκτες που σκόπευαν να πουλήσουν οι υποψήφιοι επενδυτές της ΑΕΚ ήταν οι δικοί της! Το σίριαλ κόπηκε την περασμένη Τετάρτη, πάλι στη σκηνή όπου οι πρωταγωνιστές θα έδειχναν τα λεφτά.

Τώρα παίζεται το έργο «ο Αλ Σαούντ και οι 40 επενδυτές», το οποίο ομολογουμένως σκίζει σε τηλεθέαση διότι το σενάριο είναι πολύ πιο πειστικό: χριστιανοί και αντίχριστοι διαγκωνίζονται για να αποκτήσουν ένα «μαγαζί γωνία» που προσφέρεται δωρεάν, έχει μεγάλη πελατεία, έτοιμο project για την κατασκευή γηπέδου και χρέη σχετικά χαμηλά ως ποσοστό του ΑΕΠ του (για να μιλάμε τη γλώσσα που καταλαβαίνει ο απλός κόσμος). Βρισκόμαστε λοιπόν στο σημείο όπου ένας σαουδάραβας πρίγκιπας μαστιγώνει την καμήλα για να προλάβει τον εβραϊκής καταγωγής Αμερικανό ώστε να μην πέσει ο αγαπημένος του Παναθηναϊκός στα χέρια των άπιστων. Ελα όμως που ο πρίγκιπας προέρχεται από μια χώρα στην οποία θέλεις έναν μήνα για να πιστοποιήσεις το γνήσιο της υπογραφής σου και άλλον έναν για να καλέσεις υπεραστικό στην Αθήνα! Ετσι, ο πιστός υπηρέτης Τσάκας έχει κάνει το Ελλάδα – Τζέντα… Κολιάτσου – Παγκράτι και κρατάει «με νύχια και με δόντια» τον Βαρδινογιάννη να μην πουλήσει προτού φτάσει ο αφέντης του. Ο Τζίγγερ απαντάει «θα πουλήσω σε όποιον μου τα ρίξει πρώτος» και η αγωνία έχει χτυπήσει κόκκινο. Η… πλάκα είναι ότι ούτε ο σεναριογράφος της σειράς δεν ξέρει τι θα γίνει στο τέλος. Οι εκδοχές είναι οι εξής:

n Η καμήλα του Αλ Σαούντ μουλαρώνει καταμεσής της ερήμου και ο Αμερικανός αρπάζει την ομάδα.

n Ο Αμερικανός πέφτει σε απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και η καμήλα φτάνει πριν από το λίαρ τζετ. Ομως η δουλειά τσακίζει επειδή «για έναν πρίγκιπα είναι μεγαλύτερη προσβολή να του ζητήσεις το γνήσιο της υπογραφής του, παρά να τον πεις μαλάκα». Ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορεί να θιγεί ένας γαλαζοαίματος, όπως είναι το να έχει βρει, στο μεταξύ, έναν επενδυτικό δρόμο για την Ελλάδα που δεν περνάει από τον Παναθηναϊκό.

n Ο Αμερικανός φτάνει πρώτος, αλλά δηλώνει ότι θα πάρει την ομάδα μόλις ξεμπερδέψει το έργο στον Βοτανικό (δηλαδή από τους κληρονόμους του Τζίγγερ).

n Ο πρίγκιπας φτάνει πρώτος, ξεφορτώνει 20 μύρια από την καμήλα και παίρνει την ομάδα. Διότι στις επενδύσεις, πιο γνήσιο της υπογραφής από το χρήμα δεν υπάρχει. Αυτό το τελευταίο σενάριο έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα: ξεπερνάει τη δύσκολη σκηνή στην οποία κόβονται όλα τα επενδυτικά σίριαλ και δίνει ωραία πάσα για τα επεισόδια του δεύτερου κύκλου της σειράς. Βλέπε παραπλεύρως.