Απόψε, με το «Θαύμα της Αννυ Σάλλιβαν» του Ουίλλιαμ Γκίμπσον, επανεμφανίζεται στην αθηναϊκή σκηνή η Ελλη Λαμπέτη, επικεφαλής του θιάσου των «Διονυσίων». Το έργο ανεβάζεται σε μετάφρασι Μάριου Πλωρίτη και με σκηνοθεσία, σκηνικά και κοστούμια Πωλ Σύλμπερτ […]. 6 Οκτωβρίου 1961.

Ο θεατρικός συνεργάτης των «ΝΕΩΝ» γράφει τα εξής: Το αθηναϊκό κοινόν εχειροκρότησε χθες την επιστροφή της Ελλης Λαμπέτη (φωτογραφία κάτω). Ουχί, βεβαίως, το έργο και την παράστασι! Διότι – καθαρές κουβέντες – θ ε α τ ρ ι κ ό έργο δεν υπάρχει. Υπάρχει μόνον εμπορική εκμετάλλευσις μιας αναπηρίας. Αλλά και η παράστασις υπήρξε κουραστική […]. Ξεχώρισαν μόνον η Λαμπέτη – κι ας μη μπόρεσε να δώση τη σκληράδα που απαιτεί ο ρόλος – η μικρούλα Φιλιώ Γαλιδάκη και… ο σκύλος! Συντριπτική, φυσικά η σύγκρισις με την παράστασι του αμερικανικού θιάσου Γκιλντ, που παρουσίασε την «Θαυματουργό» του Γκίμπσον, τον περασμένο Μάρτιο στην Αθήνα […]. Συμπερασματικά: Κακή, από κάθε άποψι, εκλογή για την επανεμφάνισι της Λαμπέτη. *

7 Οκτωβρίου 1961.

Χθες στις 7 το απόγευμα, παρουσία πλήθους κόσμου του θεάτρου και των γραμμάτων, έγιναν τα εγκαίνια του νέου πολυτελεστάτου θεάτρου «Καλουτά» […]. Συγκινητικό ήταν […] το θέαμα της μητέρας των δύο δημοφιλών πρωταγωνιστριών, η οποία έκλαιγε συνεχώς. 10 Οκτωβρίου 1961.