Παλαιό το λογότυπο, νέο όμως το μοντέλο. Ο αισθητικός εκσυγχρονισμός είναι εμφανής, η εμφάνιση πιο «αιχμηρή» και επιθετική, ενώ ο άνεμος ανανέωσης πνέει και στα μηχανικά μέρη.


Το προηγούμενο Μovie μπορεί να ήταν πρακτικό και γρήγορο, όμως δεν διεκδικούσε αριστεία ομορφιάς. Η περσινή πλήρης αισθητική ανανέωση του έδωσε ιταλικό αέρα, αφού σχεδιάστηκε εκεί και κατά την άποψή μας το αποτέλεσμα είναι κατά πολύ ομορφότερο, αφού ξεφεύγει εντελώς από τις αρχικές σχεδιαστικές γραμμές του. Βέβαια δεν παύει να διατηρεί τη μονοχρωμία σε συνδυασμό με το μαύρο πλαστικό της ποδιάς, όμως o συνδυασμός σύγχρονης και καλαίσθητης εμφάνισης απευθύνεται περισσότερο στο κοινό που προέρχεται από τον κόσμο των τεσσάρων τροχών και θα το επιλέξει ως πρώτο του δίτροχο μέσο μετακίνησης, παρά σε νεαρότερους αναβάτες που ενθουσιάζονται με τη σπορ εμφάνιση και τα πολύχρωμα γραφικά. Στον νέο εξοπλισμό περιλαμβάνονται διπλός προβολέας αλογόνου, φανάρια τεχνολογίας LΕD και πίνακας οργάνων με αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακές ενδείξεις για ό,τι σχεδόν μπορεί να ζητήσει κανείς.

Φυσικά η αναβάθμιση δεν περιορίστηκε μόνο στη εμφάνιση, αλλά επεκτάθηκε και στα μηχανικά μέρη. Στο νέο Μovie τα πάντα έχουν αλλάξει, από τον κινητήρα και το πλαίσιο μέχρι τα φρένα (δισκόφρενα μπροστά- πίσω) και τις αναρτήσεις.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος και αερόψυκτος κινητήρας του διαθέτει πλέον ψεκασμό μαζί με 14 ίππους και διακρίνεται για την «ηλεκτρική» λειτουργία του, ενώ κινεί το Μovie με πολύ καλές επιδόσεις και ως προς τις επιταχύνσεις αλλά και ως προς την τελική ταχύτητα που φτάνει αρκετά εύκολα τα 120 χιλιόμετρα, αφού έχει να μεταφέρει μόνο 108 κιλά βάρους.

Ούτως ή άλλως εδώ οι επιδόσεις δεν παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο, αφού εκείνο που κλέβει την παράσταση είναι η άνεση και η ευκολία του νέου μικρού Μovie 150 της Κymco. Μπορεί να μην επιβάλλεται με τον όγκο του και το μήκος του ούτε να τραβάει τα βλέμματα των περαστικών όπου κινείται, όμως η φαρδιά σέλα του με το χαμηλό ύψος της δεν πρόκειται να προβληματίσει κανένα μπόι, ενώ ανοίγοντάς την αποκαλύπτεται αρκετός αποθηκευτικός χώρος από κάτω που χωράει αρκετά πράγματα πέρα από κράνος full face. Παρά τις σχετικά μαζεμένες διαστάσεις, ακόμη και οι αναβάτες με ύψος πάνω από 1,80 δεν πρόκειται να δυσανασχετήσουν, αφού θα βρουν χώρο να βολέψουν τα γόνατά τους. Στον δρόμο τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Οι αναρτήσεις, εμπρός με συμβατικό πιρούνι και πίσω με διπλά αμορτισέρ, είναι ναι μεν ρυθμισμένες με γνώμονα την οδική συμπεριφορά με σχετικά μικρές διαδρομές και σκληρή απόσβεση, απορροφούν όμως τις περισσότερες ανωμαλίες προσφέροντας και αρκετή άνεση.

Στις στροφές η συμπεριφορά είναι σχεδόν πάντα προβλέψιμη και ασφαλής, όσο επιτρέπει η μικρή διάμετρος (12 ίντσες) των τροχών, και αν η πρόσφυση είναι ικανοποιητική, όλα εξελίσσονται ομαλά. Τo εμπρός δισκόφρενο διαθέτει προοδευτικότητα και παραπανήσια ισχύ για τα δεδομένα του σκούτερ, ενώ αντίστοιχα προοδευτικός είναι και ο πίσω δίσκος. Μεγάλο πλεονέκτημα για καθημερινή χρήση αποτελεί και η εντελώς ίσια ποδιά εμπρός, που βοηθάει στο να μεταφέρεις εύκολα πράγματα όπως ψώνια ή χαρτοφύλακα, ενώ η μεγάλη χειρολαβή πίσω εκτός από αισθητικούς λόγους χρησιμεύει μόνο για να κρατιέται ο συνεπιβάτης. Τέλος, η τιμή του, που με 2.495 ευρώ βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, κάνει την επιλογή του Μovie υποκειμενικό θέμα με δεδομένη την ευχρηστία και την ποιότητα κατασκευής που προσφέρει.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Ελαφριά αίσθηση

● Δύναμη κινητήρα

● Ελάχιστη κατανάλωση

TI ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η μικρή πίσω σχάρα

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:Αερόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος 149 κ.εκ.

Πλαίσιο:Ατσάλινο σωληνωτό Τροφοδοσία:ψεκασμός Ίπποι:

14 στις 7500 σ.α.λ.

Μετάδοση:CVΤ Τροχοί:

110/70-12 εμπρός, 130/70-12 πίσω Φρένα:δίσκος 240 χλστ. μπροστά, 220 χλστ. πίσω Βάρος:

108 κιλά Ύψος σέλας:

780 χλστ.

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ:

6 λίτρα