Ουδείς διευθυντής της γερμανικής συντηρητικής εφημερίδας «Βild» θα περίμενε να είναι συμπαθής στον αριστερό Τύπο της χώρας. Όμως η αμοιβαία αντιπάθεια μετατρέπεται πλέον σε μια βιτριολική κόντρα με θέμα το μέγεθος... του ανδρικού οργάνου του διευθυντή της «Βild».
Η σύγκρουση αφορά έναν τεράστιο φαλλό κολλημένο στη φωτογραφία του διευθυντή της δεξιάς εφημερίδας Κάι Ντίκμαν που βρίσκεται στον εξωτερικό τοίχο των γραφείων της εναλλακτικής αριστερής εφημερίδας του Βερολίνου «Die Τageszeitung» (Τaz). Η τοιχογραφία, που φτιάχτηκε από τον καλλιτέχνη Πέτερ Λενκ, τοποθετήθηκε μήνες πριν και ήταν το τελευταίο όπλο της «Τaz» σε μια προσπάθεια γελοιοποίησης της «Βild», τα γραφεία της οποία βρίσκονται ακριβώς απέναντι. Η «Βild»- η κυκλοφορία της οποίας ξεπερνά τα 3 εκατ. φύλλα ημερησίως- προσφέρει στους αναγνώστες της ένα μείγμα σεξ, αθλητικών, εγκλημάτων και ελαφράς πολιτικής. Η «Τaz» πουλά 65.000 φύλλα καθημερινά και κρατά τον ρόλο του θεματοφύλακα της εναλλακτικής Αριστεράς.

Πριν από 4 μήνες, τη διεύθυνση της «Τaz» ανέλαβε η 42χρονη Ινές Πολ, στέλεχος του φεμινιστικού κινήματος, η οποία είχε στόχο να επιστρέψει την εφημερίδα στις αριστερές ρίζες της. Η Πολ δεν διασκέδασε καθόλου με την τοιχογραφία. «Εάν συμμορφωθώ με τις επιθυμίες του Πέτερ Λενκ, θα πρέπει να παρκάρω το ποδήλατό μου κάτω από ένα εξάμετρο πέος κάθε πρωί», λέει. «Βρίσκω την τοιχογραφία αυτή ένα μίζερο κομμάτι πρόκλησης. Κατεβάστε το».

Όμως δεν συμφώνησαν μαζί της όλοι οι δημοσιογράφοι της εφημερίδας. Στη γενική συνέλευση οι μισοί τάχθηκαν υπέρ της διατήρησής του και στο πλευρό του καλλιτέχνη ο οποίος άρχισε την εκστρατεία «Κρατήστε το πέος». Εν τω μεταξύ, ο στόχος της τοιχογραφίας Κάι Ντίκμαν το διασκεδάζει. Παρ΄ ότι σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Spiegel» δήλωσε πως «δεν είμαι εγώ, ο Πέτερ Λενκ το διέψευσε», αντί να κάνει μήνυση άρχισε ένα πολύ δημοφιλές μπλογκ στο οποίο γράφει κομμάτια με τίτλους όπως «Οι Γυμνοί και οι Κόκκινοι» και «Πόσο πέος επιτρέπεται;», κατηγορώντας τους δημοσιογράφους της «Τaz» ότι είναι «χωρίς χιούμορ και αδιάλλακτοι». Στην ιστορία υπάρχει όμως παρελθόν. Το 2002 η «Τaz» είχε δημοσιεύσει ένα σατιρικό άρθρο στο οποίο έγραφε ότι ο Ντίκμαν ταξίδεψε στο Μαϊάμι για προσθετική πέους, που όμως δεν πήγε καλά και εκείνος κατέληξε ευνούχος. Εκείνος έκανε μήνυση για δυσφήμηση την οποία όμως κατέληξε να χάσει στα δικαστή- ρια...


Συγκρούσεις στα ΜΜΕ

● SΕΕ ΥΟU LΑΤΕR, ΑLLΙGΑΤΟR
Το 1996 βρέθηκε σε λίμνη του Σαν Φρανσίσκο ένας μικρός αλιγάτορας και η ιστορία συγκίνησε το κοινό.

Όταν αποδείχθηκε δύσκολη η σύλληψη του αλιγάτορα η εφημερίδα «San Francisco Chronicle» ζήτησε τη βοήθεια ενός επαγγελματία από τη Φλόριδα. Η αντίπαλη εφημερίδα «San Francisco Εxaminer» ισχυρίστηκε ότι το ζώο κινδύνευε και έστειλε «εκστρατευτική δύναμη»- στην οποία συμμετείχε και ένας αρχισυντάκτης- στη λίμνη για να το προστατεύσει. Ευτυχώς, τους πρόλαβε όλους το προσωπικό του τοπικού ζωολογικού κήπου.

● ΜΕ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΦΑΡΑΣΙ
Μπορεί να ανήκουν στο ίδιο εκδοτικό συγκρότημα, αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Πιρς Μόργκαν όταν ήταν διευθυντής της «Νews of the World» να κλέψει ένα θέμα από τους «Sunday Τimes». Οι δύο εφημερίδες διαγκωνίζονταν να εξασφαλίσουν πρώτοι το βιβλίο που έγραψε ο πρίγκιπας Κάρολος το 1994. Ο Μόργκαν είπε σε μια δημοσιογράφο να φορέσει στολή καθαρίστριας, να πάει στα πιεστήρια και να κλέψει ένα αντίτυπο. Εκείνη χρειάστηκε να κρυφτεί δύο ώρες στην τουαλέτα για να τα καταφέρει. Όταν το έμαθε ο διευθυντής των «Sunday Τimes», φώναξε στον Μόργκαν: «Η κλοπή δεν είναι δημοσιογραφία, μπάσταρδε».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από