Τον τίτλο «Διαφημιζόμενος της χρονιάς» απέσπασε για δεύτερη φορά η στρατηγική επικοινωνίας της ψηφιακής πλατφόρμας Νova στο Ελληνικό Φεστιβάλ Διαφήμισης. Οι διαφημίσεις της Νova απέσπασαν συνολικά 14 βραβεία Εrmis, τα περισσότερα ανάμεσα στους διαφημιζομένους. Συγκεκριμένα, στη Νova απονεμήθηκαν για τις διαφημίσεις της ένα Grand, επτά χρυσά, τέσσερα αργυρά, ένα χάλκινο, καθώς και το βραβείο του «Διαφημιζομένου της χρονιάς».

Κατά τον κ. Τάσο Ξιναρή, γενικό διευθυντή μάρκετινγκ του ομίλου εταιρειών Νetmed, «η φετινή διάκριση στα βραβεία ελληνικής διαφήμισης της Νova αποτελεί τη σημαντικότερη αναγνώριση της στρατηγικής επικοινωνίας που έχουμε χαράξει και επιλέξει τα τελευταία χρόνια». Όπως επεσήμανε, τα τελευταία 9 χρόνια η εταιρεία έχει κερδίσει περίπου 70 βραβεία.