Οι όροι του παιχνιδιού στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών δεν αλλάζουν μόνον από τις κινήσεις των ευρωπαϊκών πολυεθνικών ομίλων – όπως του βρετανικού της Dixons και της γερμανικής Μedia Μarkt- που είναι ήδη εγκατεστημένοι στην Ελλάδα, αλλά και από τις κινήσεις ελληνικών αλυσίδων που κινούνται στον ίδιο χώρο. Όπως για παράδειγμα της Ράδιο Κορασίδης, που ενώ πριν από μερικούς μήνες ήταν για πολλούς «τελειωμένη», τώρα έχοντας εξασφαλίσει επαρκή ρευστότητα από τον πλούσιο μεγαλομέτοχό της, την ΜΙG, στοχεύει να επανακτήσει σημαντικό κομμάτι από τα μεγάλα μερίδια που κατείχε στο παρελθόν. Ήδη, τα ράφια των 54 καταστημάτων της αλυσίδας έχουν γεμίσει για τα καλά και στη διετία 2008-2009 προβλέπεται να προστεθούν άλλα 29 νέα καταστήματα.
Στους στρατηγικούς σχεδιασμούς τής πάλαι ποτέ κραταιάς αλυσίδας εντάσσεται και η επέκτασή της στο εξωτερικό με πρώτο στόχο τη Σερβία, όπου ο μητρικός όμιλος- η ΜΙG- διαθέτει και τα κατάλληλα ακίνητα για να τη στεγάσει.
Τελευταία Νέα
Vidcast: Face2Face







