ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 146% παρουσίασαν τα καθαρά αποτελέσματα έπειτα από φόρους του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη Α.Ε. το εννεάμηνο 2007, καθώς ενισχύθηκαν σημαντικά και με κέρδη από συμμετοχές και χρεόγραφα και έφτασαν τα 5,4 εκατ. ευρώ στις 30/9/2007, έναντι 2,2 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006.

Επίσης, το μεικτό κέρδος προ αποσβέσεων από 38,1 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006 διαμορφώθηκε σε 41,8 εκατ. ευρώ στις 30/9/2007, παρουσιάζοντας αύξηση 9,7% και ενισχύοντας το περιθώριο μεικτού κέρδους της εταιρείας από 37% σε 39% την ίδια περίοδο.

Αύξηση εσόδων

Ο κύκλος εργασιών του ΔΟΛ αυξήθηκε κατά 4,2% και ανήλθε στις 30/9/2007 σε 106,1 εκατ. ευρώ έναντι 101,9 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006. Σημαντική ήταν η συμβολή των εσόδων από διαφήμιση, τα οποία αυξήθηκαν κατά 9% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο, αλλά και των εσόδων από την κυκλοφορία αυτόνομων εκδόσεων των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ», οι πωλήσεις των οποίων ξεπέρασαν τα 8 εκατ. ευρώ.

Παρά τη σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών, υπήρξε δραστικός περιορισμός στα έξοδα διοίκησης και διάθεσης της εταειρίας, τα οποία μειώθηκαν συνολικά κατά 2,1% από 45,4 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006 σε 44,4 εκατ. ευρώ στις 30/9/2007.

Αυτή η θετική εξέλιξη συνεισέφερε στον περιορισμό των λειτουργικών ζημιών προ αποσβέσεων της εταιρείας από 1,6 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006 σε 0,9 εκατ. ευρώ στις 30/9/2007.

Αύξηση τζίρου

Σε επίπεδο Ομίλου ΔΟΛ σημειώθηκε σημαντική αύξηση κατά 9% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών και στις 30/9/2007 ανήλθε σε 211,8 εκατ. ευρώ έναντι 194,2 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006. Το μεικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 2,5% και διαμορφώθηκε σε 60,2 εκατ. ευρώ έναντι 58,7 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006. Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ αποσβέσεων (ΕΒΙDΤΑ) παρουσίασαν σχετική μείωση και στις 30/9/2007 διαμορφώθηκαν σε 4,7 εκατ. ευρώ έναντι 5,5 εκατ. ευρώ στις 30/9/2006, δεδομένου ότι το διάστημα 1/1- 30/9/2006 τα λειτουργικά κέρδη είχαν ενισχυθεί κατά 3,5 εκατ. ευρώ με έκτακτα έσοδα. Επιπρόσθετα σε επίπεδο ενοποιημένων αποτελεσμάτων προ φόρων καταγράφεται σημαντική βελτίωση αφού στις 30/9/2007 οι ζημίες περιορίστηκαν σε 2,0 εκατ. ευρώ έναντι 12,4 εκατ. ευρώ που ανέρχονταν οι ζημίες του Ομίλου στις 30/9/2006. Πώληση συμμετοχών

Τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής επιλογής της Διοικήσεως του Ομίλου για επικέντρωσή του στον χώρο των ΜΜΕ, ιδίως μετά και την αλλαγή του θεσμικού καθεστώτος και την ψήφιση του Ν. 3592/2007, ο ΔΟΛ αποεπένδυσε από τομείς εκτός αντικειμένου ΜΜΕ με την πώληση της συμμετοχής του στις εταιρείες Ρaperpack Ι. Τσουκαρίδης Α.Ε. (κατασκευή κυτίων) και Αction Ρlan Α.Ε. (call center). Τα εισπραχθέντα κεφάλαια, συνολικού ύψους περίπου 6 εκατ. ευρώ, θα διατεθούν σύμφωνα με το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο για περαιτέρω ανάπτυξη στον χώρο των ΜΜΕ.