«ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕ και ανακάλυψε τις αισθήσεις σου στην Ελλάδα» (Εxplore your senses in Greece) είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, για τη φετινή προβολή της τουριστικής Ελλάδας στο εξωτερικό.

Στόχος του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης είναι τα μηνύματα της καινούργιας εκστρατείας, η οποία θα απορροφήσει περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ, να φτάσουν σε ένα δισεκατομμύριο αποδέκτες. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, ο ΕΟΤ κατά το τρέχον έτος έχει αποφασίσει να συμμετάσχει σε 100 εκθέσεις στο εξωτερικό. Αυτό ανέφερε χθες, η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνη Πάλλη Πετραλιά στη διάρκεια της παρουσίασης της διαφημιστικής καμπάνιας της χώρας μας στο εξωτερικό. Σύμφωνα με την κ. Πετραλιά, η στρατηγική της παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας για το 2007 θα κινηθεί έχοντας ως βασικές κατευθύνσεις: Την επωνυμία, δηλαδή το brand name της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για διακοπές. Την επέκταση στις παραδοσιακές αγορές (Αγγλία, Γερμανία) και την επικέντρωση στις ώριμες (Ρωσία) και στις αναδυόμενες αγορές (Κίνα) απ΄ όπου θα προέλθει το μεγαλύτερο κομμάτι της αύξησης της τουριστικής πίτας. Παράλληλα με την τακτική διαφημιστική εκστρατεία, θα αξιοποιηθούν και οι διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας, αθλητικές, εμπορικές και καλλιτεχνικές (π.χ. τελικοί Ευρωλίγκας).

Ταυτόχρονα, έχουν κλειστεί στρατηγικές συμφωνίες με τα μεγαλύτερα διεθνή έντυπα, όπως οι «Νew Υork Τimes», το «Spiegel», το «Stern», το «Geo», το «Focus» και το «Forbes», με ειδικά ταξιδιωτικά περιοδικά που θα φιλοξενήσουν αφιερώματα για τη χώρα μας, καθώς και με μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα (CΝΝ Ιnternational, ΝΒC, αραβόφωνο και αγγλόφωνο Αl Jazeera, ΒΒC world, ΤV 5, Τravel, Fashion, CΝΒS).