H κ. Μαρία Τεμπερεκίδου γράφει για την τηλεφωνική της περιπέτεια:

«Ήμουν κάτοχος της σταθερής τηλεφωνικής γραμμής με αριθμό 210-2388.489, η

οποία είχε τακτικά προβλήματα (κυρίως θόρυβο και αδυναμία σύνδεσης στο

Διαδίκτυο). H γραμμή αυτή σταμάτησε να λειτουργεί την 20/12/2004 και την

επομένη ενημερώσαμε τον ΟΤΕ για τη βλάβη. Θα μπορούσα να γράψω… χρονογράφημα

με τα όσα συνέβησαν από τότε μέχρι σήμερα. Συνεχείς κλήσεις στο κέντρο βλαβών,

αλλεπάλληλες επισκέψεις συνεργείων, εκσκαφές σε πεζοδρόμια κ.λπ. Άκουσα κάθε

είδους ευχή (ήταν και οι μέρες… χρονιάρες βλέπετε) και εισέπραξα από τα

διάφορα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ευγένεια, αλλά και την αφελή μάλλον

ειλικρίνεια: «Ναι, μας ενημερώσατε χθες το πρωί αλλά… ξέρετε, σήμερα δεν μας

έστειλαν συνεργεία»!

Τηλέφωνο βέβαια δεν έχω ακόμα και στη (ρητορική μάλλον) ερώτησή μου «γιατί ενώ

έχω προπληρώσει πάγιο τέλος για δύο μήνες, να μην έχω τηλέφωνο για σχεδόν έναν

μήνα;», με παρέπεμπαν ο ένας στον άλλον και ο τελευταίος στο τοπικό κατάστημα

του ΟΤΕ. H εξυπηρέτηση από το σπίτι που λέμε… Απευθύνθηκα σε όλους τους

άλλους παρόχους με το αίτημα να απεμπλακώ εντελώς από τον ΟΤΕ, να μην πληρώνω

σ’ αυτόν ούτε πάγια. Μόνο ένας είχε αυτή τη δυνατότητα σε κάποιες λίγες

περιοχές και δυστυχώς όχι για τη δική μου. Πού είναι ο ανταγωνισμός;».