Το παλέψανε, το παλέψανε, δεν διορθώθηκε τίποτα. Κι έτσι φτάσαμε στην ακύρωση

της παράστασης. Το κρούσμα παρουσιάστηκε στο Θέατρο Τέχνης, που για πρώτη φορά

ακυρώνει προγραμματισμένη παράσταση, λίγες ημέρες πριν από την πρεμιέρα και

ύστερα από 45 ημέρες δοκιμών. Πρόκειται για το έργο του Τενεσί Ουίλιαμς

«Λεωφορείον ο Πόθος», που θα σκηνοθετούσε ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος, με μια

εξτρίμ εκσυγχρονιστική ανάγνωση, όπου ο ήρωας, ο κυνικός, ερωτικός Κοβάλσκι

από Πολωνός θα «μεταλλασσόταν» σε Αλβανό μετανάστη της Ομόνοιας. Μια

ρηξικέλευθη σκηνική πρόταση η οποία, καλώς ή κακώς, προκαλούσε αναμονή. H

αλήθεια είναι πως συχνά προκύπτουν διαφωνίες ανάμεσα σε ηθοποιούς και

σκηνοθέτες και συχνά καλύπτονται πίσω από προσχήματα αντικαταστάσεων,

ατυχημάτων κ.λπ. Στην προκειμένη περίπτωση δεν μπόρεσε να καλυφθεί το χάος που

δημιουργήθηκε ανάμεσα στον σκηνοθέτη και τις πρωταγωνίστριες της παράστασης

Μαρία Πρωτόπαπα και Λένα Κιτσοπούλου. Οι διαφωνίες τους κορυφώθηκαν πριν από

μία εβδομάδα. Παρά τις παρεμβάσεις και τις συμφιλιωτικές κινήσεις που έγιναν

από τη διεύθυνση του θεάτρου και οι δύο πλευρές αρνήθηκαν να συνεργαστούν και

να συνεχίσουν τις δοκιμές. Το σχόλιο του Θεάτρου Τέχνης για το τετελεσμένο

γεγονός, χωρίς να παίρνει θέση υπέρ του ενός ή του άλλου – και καλά κάνει -,

αναφέρεται σε «απαράδεκτη και άκρως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά απέναντι σε

έναν οργανισμό που έδειξε εμπιστοσύνη και στήριξε μια πολλά υποσχόμενη

συνεργασία». Τέλος κακό, όλα άσχημα.