Άλλ’ αντ’ άλλων τα στοιχεία στην κλήση που της έκοψε ο Δήμος Αθηναίων. Και

δεν έφτανε αυτό, αλλά την έριξε και στα δίχτυα της γραφειοκρατίας του μέχρι να

ξεμπερδέψει. Γράφει η κ. Τερέζα Γιακουμάτου, δημόσιος υπάλληλος:

«Το τηλέφωνο (της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας 210-3253.411-12) όπως μπορεί

να διαπιστώσει ο καθένας είναι ανύπαρκτο. Να μου επιτρέψετε να παρατηρήσω ως

προϊσταμένη της δικτυακής σελίδας του ΥΠΕΠΘ ότι μία ιστοσελίδα που δεν

περιέχει ενημερωμένες πληροφορίες είναι μία άχρηστη ιστοσελίδα. Το e-mail

επίσης του Δήμου στο οποίο απευθύνθηκα info@cityofathens.gr επιστρέφει

ανεπίδοτο.

Τηλεφωνώντας στο 195 έμαθα ότι έπρεπε να απευθυνθώ στην οδό Λιοσίων. Ύστερα

από μία περιπέτεια μεταξύ υπηρεσιών, όπου ο θυρωρός με στέλνει στον δεύτερο

όροφο και ο υπάλληλος του δεύτερου στο ισόγειο, πληροφορήθηκα ότι η ακύρωση

γίνεται από το σύστημα του Δήμου καθώς η υπάλληλος διαπίστωσε ότι το

αυτοκίνητό μου είναι άλλης μάρκας από αυτό της κλήσης.

Ερώτηση: Αφού από την αρχή ο Δήμος είχε τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου, γιατί

με υπέβαλε σε ταλαιπωρία απασχολώντας με από την υπηρεσία μου;

Να σημειωθεί ότι ανάλογο περιστατικό έχει συμβεί άλλες τρεις φορές σε άτομα

του στενού μου οικογενειακού περιβάλλοντος. Μήπως θα έπρεπε να υπάρξει σύσταση

στους υπαλλήλους του Δήμου να προχωρούν σε επαλήθευση των στοιχείων για να

αποφεύγεται η ταλαιπωρία των πολιτών;».