Οι πωλήσεις λιανικής μέσω του Ίντερνετ προσφέρουν περιθώρια για σημαντικά

κέρδη στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό. Όμως οι εταιρείες

πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές στην εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς η

φήμη τους κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή σε περίπτωση που γίνει – για παράδειγμα –

ένα λάθος σε παραγγελία. H τιμή δεν είναι το αποκλειστικό κριτήριο για να

προτιμήσει ένας καταναλωτής ένα ιντερνετικό κατάστημα από ένα άλλο, καθώς οι

περισσότεροι ενδιαφέρονται για την εξυπηρέτηση που αυτό προσφέρει στους πελάτες.