Χρειάζονται ή δεν χρειάζονται τα εξωσχολικά βοηθήματα κατά την προετοιμασία

του υποψηφίου για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις;

H ερώτηση αυτή που τίθεται από αρκετούς γονείς δεν είναι εύκολο να απαντηθεί.

Υπάρχει η άποψη ότι αν ένας υποψήφιος μελετήσει με επιμέλεια και στην εντέλεια

τα σχολικά βιβλία δεν έχει ανάγκη από κανένα άλλο βοήθημα.

Υπάρχει άλλη άποψη που λέει ότι τα εξωσχολικά βοηθήματα είναι απαραίτητα γιατί

μέσω αυτών εμβαθύνει ο υποψήφιος στην εξεταστέα ύλη.

Υπάρχει και η τρίτη άποψη σύμφωνα με την οποία σχολικό βιβλίο και εξωσχολικό

βοήθημα μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά και ο σωστός συνδυασμός τους μπορεί να

οδηγήσει στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τον υποψήφιο.

H λογική, από την άλλη πλευρά, λέει ότι για να κυκλοφορούν τόσα πολλά

βοηθήματα δεν μπορεί παρά να είναι απαραίτητα.

«Όσες περισσότερες ασκήσεις λύσεις τόσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες να μπορέσεις

να λύσεις αυτές που θα τεθούν στις εξετάσεις», τονίζει ένας έμπειρος

μαθηματικός. Και συμπληρώνει: «Τα εξωσχολικά βοηθήματα κινούνται ακριβώς σε

αυτήν την κατεύθυνση, καθώς προσφέρουν άπειρες ασκήσεις και προβλήματα προς

λύση».

Το θέμα όμως είναι – υπογραμμίζει ο ίδιος μαθηματικός – να επιλέγεται εκείνο

που ταιριάζει στον κάθε υποψήφιο. Και αυτό μπορεί σίγουρα να το κάνει ο

εκπαιδευτικός, καθώς και την επιστήμη του κατέχει αλλά και τις δυνατότητες και

τις αντοχές του υποψηφίου γνωρίζει.

Με άλλα λόγια, το εξωσχολικό βοήθημα που θα χρησιμοποιήσει ο υποψήφιος καλόν

είναι να το επιλέξει αφού συνεννοηθεί με τον καθηγητή του και όχι κατά τύχη.