Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες που θέλουν να είναι επιτυχημένες

στον κλάδο τους πρέπει να καταλάβουν ότι για να διατηρήσουν το μερίδιό τους

στην αγορά, ή ακόμη και να το αυξήσουν, θα πρέπει να δίνουν μεγάλη βαρύτητα

στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Γιατί το πώς βλέπει ο κόσμος μια τράπεζα, λ.χ.,

εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από το πόσο αποτελεσματικό είναι το τμήμα

εξυπηρέτησης πελατών. Ευτυχώς, όλο και περισσότερα διοικητικά συμβούλια

εταιρειών αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της εξυπηρέτησης αυτής,

επιβραβεύοντας τα στελέχη εκείνα που κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κοινού.