Ένα νέο κοινωνικό πρόσωπο προσπαθούν, πλέον, ανά τον κόσμο οι

πολυεθνικές εταιρείες. Και αυτό γιατί, ιδιαίτερα την τελευταία τριετία, οι

εταιρείες αυτές στα πλαίσια της γενικότερης πολιτικής τους προωθούν ειδικά

προγράμματα για την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και την ενίσχυση

κοινωνικών ομάδων. Ανάμεσα στις εταιρείες που προωθούν δυναμικά το κοινωνικό

τους πρόσωπο είναι η Procter & Gamble, η οποία μάλιστα πρόσφατα παρουσίασε

τον ετήσιο απολογισμό της για το πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης στο Aalborg της

Δανίας.

Οι δράσεις αυτές συχνά είναι ανεξάρτητες από τον κλάδο στον οποίο

δραστηριοποιείται η εταιρεία. Όμως, η Procter & Gamble, η οποία αποτελεί

παγκόσμιο κολοσσό στην παραγωγή και διάθεση ειδών ευρείας κατανάλωσης, θεωρεί

ότι δεν πρέπει να προβάλλονται πλέον μόνο οι επιχειρηματικές της

δραστηριότητες, αλλά κρίνει απαραίτητο να προωθήσει και το κοινωνικό της

πρόσωπο.

Η Procter & Gamble στην Ελλάδα, στα πλαίσια του προγράμματος Βιώσιμης

Ανάπτυξης, καθιέρωσε από φέτος ειδικό Βραβείο για το Παιδί και την Υγεία ύψους

περίπου 22.000 δολαρίων, το οποίο θα απονέμεται σε ετήσια βάση. Το βραβείο

αυτό έρχεται να συμπληρώσει δύο άλλα βραβεία που απονέμει η εταιρεία σε ετήσια

βάση, στους τομείς της οδοντιατρικής και της γυναικολογίας.

Ανάλογα κοινωνικά προγράμματα προωθεί η Procter & Gamble με βάση τη

βιώσιμη ανάπτυξη και σε άλλες χώρες, όπου η εταιρεία κρίνει αναγκαίο, σε κάθε

γωνιά του πλανήτη. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία συνεισφέρει και στα προγράμματα

της UNICEF σε ολόκληρο τον κόσμο για τα παιδιά που έχουν ανάγκη. Το πρόγραμμα

Βιώσιμης Ανάπτυξης της Procter & Gamble κινείται ταυτόχρονα σε τρεις

κατευθύνσεις, την οικονομική και την κοινωνική ανάπτυξη, καθώς και την

περιβαλλοντική ευαισθησία με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής.