Σε διεθνή διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό γνωστής πολυεθνικής

εταιρείας παραγωγής ποτών, μειοδότησε η εισηγμένη στο ΧΑΑ εταιρεία Promota

Hellas. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, διήρκεσε

10 ώρες και το συνολικό κόστος των προμηθειών που ανέλαβε η Promota ανέρχεται

σε 500.000 ευρώ. Η διεξαγωγή μειοδοτικών διαγωνισμών μέσω Διαδικτύου αποτελεί

ολοένα και συχνότερα επιλογή αρκετών εταιρειών, οι οποίες εξασφαλίζουν με τον

τρόπο αυτό διαφάνεια στη διαδικασία προμηθειών τους και επί πλέον ίση

μεταχείριση των προμηθευτών.