«Σταθερή επιλογή της κυβέρνησης είναι η ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς,
όπως το τραμ και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που πιστεύουμε ότι θα δώσουν
σημαντική ανάσα στην Αθήνα», δήλωσε χθες ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών
Χρ. Βερελής. Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται σε 1,65
τρισ. δραχμές, στο οποίο θα συμμετάσχουν κατά 50% το Ευρωπαϊκό Ταμείο
Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ταμείο Συνοχής.


Στρατηγικός στόχος του προγράμματος είναι η ολοκλήρωση της διπλής
σιδηροδρομικής γραμμής στους βασικούς άξονες Αθήνας - Θεσσαλονίκης και Αθήνας
- Πάτρας. Με την υλοποίηση των έργων, ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα -
Θεσσαλονίκη θα είναι 3 ώρες και 50 λεπτά και της διαδρομής Αθήνα - Πάτρα δύο
ώρες.


Επίσης οριστικοποιήθηκε η χάραξη της νέας διπλής γραμμής στο τμήμα
Λιανοκλαδίου - Δομοκού, που αποτελεί το δυσκολότερο κομμάτι του όλου άξονα,
λόγω της διέλευσής του από τον ορεινό όγκο της Όθρυος. Με το σχέδιο που
προκρίθηκε, προϋπολογισμού 190 δισ. δρχ., διασφαλίζεται η ολοκλήρωση της νέας
γραμμής στα χρονικά και οικονομικά πλαίσια του προγράμματος, αποφεύγοντας τη
λύση της μεγάλης σήραγγας των 22 χιλιομέτρων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από