ΩΡΑΙΑ η ιδέα, μόνο που η εφαρμογή της έχει διάρκεια ένα εικοσιτετράωρο

και ούτε…

ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΣ, δηλαδή, ο χαρακτήρας της τουλάχιστον για την Αθήνα που

συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο στην Πόλη.

ΓΙΑΤΙ ούτε λόγος να γίνεται πως θα μπορούσε αυτή η ημέρα να μπολιάσει

τους Αθηναίους ­ και τους κατοίκους των προαστίων ­ με την «καλή συνήθεια» να

χρησιμοποιούν ποδήλατο και δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς καθημερινά…

ΠΑΡ’ ΟΛΟ που η κυκλοφορία με αυτοκίνητο σε αυτή την πόλη είναι επιεικώς

αφόρητη.

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ όμως ­ και το γνωρίζουν όλοι ­ η Αθήνα ούτε είναι πόλη

επίπεδη, όπως άλλες ευρωπαϊκές…

ΚΑΙ ούτε καν διαθέτει στοιχειωδώς επαρκή συγκοινωνιακή υποδομή για την

εξυπηρέτηση των κατοίκων της…

ΚΑΙ έτσι μόνον ως αστείο μπορεί να γίνει δεκτή η πρόταση «στη δουλειά

με το ποδήλατο».

ΜΑΚΑΡΙ περισσότεροι να κάνουν χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς…

ΤΟΥΤΟ, όμως, προϋποθέτει ­ απαραιτήτως ­ θεαματική βελτίωση στα

δρομολόγια και επέκταση των συγκοινωνιακών γραμμών.

ΚΑΛΟ επομένως το σημερινό πανηγύρι, αλλά ποιος ­ και γιατί ­ να

πιστέψει ότι είναι κάτι περισσότερο από μια συμβολική εκδήλωση…

ΜΕ άλλους που θα διασκεδάσουν και άλλους ­ πολλούς ­ που θα

ταλαιπωρηθούν να φθάσουν στον προορισμό τους και να επιστρέψουν.

ΚΑΤΑ τα άλλα ­ και όσο προϋποθέσεις δεν θα υπάρχουν ­ η μετακίνηση στην

πόλη θα περιγράφεται παραστατικά ως «ζωή – ποδήλατο».