ΠΟΣΟ δύσκολο είναι να διορθωθεί κάτι που στραβά δρομολογήθηκε, το
βλέπει κανείς στο νέο ­ ασφαλώς βελτιωμένο ­ σύστημα εισαγωγής στην
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση...


ΓΙΑ το οποίο πολύς χρόνος ­ και από πολλούς επαΐοντες ­ αναλώθηκε πριν
ανακοινωθεί χθες, τρεις ημέρες πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.


ΣΤΑ θετικά των αλλαγών καταγράφεται η μείωση του αριθμού των
πανελληνίως εξεταζομένων μαθημάτων...


ΠΟΥ θα μετριάσει το άγχος των μαθητών από το κυνήγι υψηλής βαθμολογίας
σε μαθήματα που τώρα αξιολογούνται ­ και σωστά ­ ως βοηθητικά απλώς για τη
γενικότερη παιδεία.


ΚΑΙ ουσιαστική καινοτομία αποτελεί η αποσύνδεση του απολυτηρίου του
Λυκείου από τη διαδικασία πρόσβασης στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.


ΜΙΑ ακόμη θετική αλλαγή συνίσταται στο δικαίωμα των πολλών ­ και όχι
μιας ­ ευκαιριών επανεξέτασης...


ΓΙΑ όσους δεν κατάφεραν με την πρώτη να εισαχθούν σε ανώτατη σχολή.


ΔΕΝ λύνει, ωστόσο, το νέο σύστημα το πρόβλημα ­ και δεν είναι αμελητέο
­ της αμερόληπτης βαθμολογίας στις προφορικές ενδοσχολικές εξετάσεις, που
συνυπολογίζεται με τη βαθμολογία των γραπτών πανελληνίων...


ΟΥΤΕ και ξεπερνά τη βασική αδυναμία των πολύπλοκων μαθηματικών
υπολογισμών για την εξαγωγή της τελικής βαθμολογίας των υποψηφίων ­ που
άλλωστε είναι συνάρτηση της πολυπλοκότητας του ίδιου του συστήματος.


ΠΟΙΕΣ βελτιώσεις ­ τουλάχιστον για την άρση των προφανών αδυναμιών ­
μπορεί να γίνουν στο μέλλον παραμένει ένα θέμα ανοιχτό...


ΜΕ την προϋπόθεση, βεβαίως, ότι δεν θα μεταβάλουν ­ όπως τόσες φορές ­
τους μαθητές σε πειραματόζωα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από