Οικονομία

Αυξημένοι κατά 2,3%

Αυξημένοι κατά 2,3%
Σχόλια
2 λεπτά


Πρωτοχρονιάτικο μποναμά θα κάνει η κυβέρνηση στους δημοσίους υπαλλήλους
αφού θα καταβάλει ­ εκτός από την επιστροφή φόρου ­ για πρώτη φορά στην ώρα
τους τις αυξήσεις των μισθών!






Οι νέοι μισθοί των δημοσίων υπάλληλων του έτους 2000 διαμορφώνονται στις
197.000 δρχ. (κατηγορία Υποχρεωτική Εκπαίδευση) ­ ο κατώτερος ­ και στις
448.000 δρχ. ο ανώτερος για υπάλληλο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ).
Παράλληλα, αυξάνονται 4 επιδόματα τα οποία καταβάλλονται σε κλάδους υπαλλήλων
του Δημοσίου και χορηγείται στους υπαλλήλους των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων
ειδικό επίδομα.


* Για το θέμα των μετατάξεων υπαλλήλων στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις
οργανώνεται σήμερα από την ΑΔΕΔΥ 24ωρη απεργία.


Σύν 2,3%


Εκτός από τους μισθούς που παραθέτουμε ­ κατά κλίμακα και κατηγορία
εκπαίδευσης ­ και οι οποίοι θα είναι αυξημένοι κατά 2,3% μεσοσταθμικά το νέο
έτος ­ θα πρέπει να υπολογιστούν και τα οικογενειακά επιδόματα (γάμου: 12.000
δρχ., 1 τέκνο: 18.000, 2 τέκνα 24.000 δρχ. κ.ο.κ.) καθώς και τα ακόλουθα
επιδόματα τα οποία αλλάζουν:


* Προβληματικών και παραμεθόριων περιοχών:


* Για προβληματικές περιοχές κατηγορίας Β’, σε 11.000 δραχμές.


* Για προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α’, με εξαίρεση τις εξ αυτών
παραμεθόριες του Ν. 287/1976 (ΦΕΚ 78 Α’), σε 15.000 δραχμές.


* Για όσες περιοχές χαρακτηρίζονται ταυτόχρονα προβληματικές και παραμεθόριες
του Ν. 287/1976, σε 25.000 δρχ.


* Νοσοκομειακό


* Για προσωπικό νοσηλευτικής υπηρεσίας, εργαστηρίων και καθαριότητας, σε
14.500 δραχμές.


* Για τεχνικό προσωπικό και προσωπικό εργαζόμενο στην εστίαση, σε 9.600 δραχμές.


* Για λοιπό προσωπικό, σε 6.000 δραχμές.


* Ειδικής απασχόλησης προσωπικού των ΟΤΑ.


* Για προσωπικό καθαριότητας εξωτερικών χώρων, αφοδευτηρίων, οδηγούς
απορριμματοφόρων αυτοκινήτων, εργατοτεχνίτες αποχέτευσης, νεκροταφείων και
ρίψης ασφάλτου, καθώς και για μηχανοτεχνίτες συνεργείων αυτοκινήτων, σε 33.000 δραχμές.


* Για εποπτικό προσωπικό καθαριότητας, τεχνίτες εν γένει και βοηθητικό
προσωπικό (κηπουροί, τραπεζοκόμοι, λαντζιέρηδες), καθώς και για μουσικούς
πνευστών οργάνων, σε 27.500 δραχμές.


* Για λοιπό προσωπικό, σε 16.500 δραχμές.


Άλλα επιδόματα


Τα ποσά των επιδομάτων ανθυγιεινής, επικίνδυνης και ειδικών συνθηκών εργασίας
διαμορφώνονται ως εξής:


* Ποσά μέχρι και 2.500 δρχ., σε 5.000 δρχ.


* Ποσά μεταξύ 2.501 μέχρι και 5.000 δραχμών, σε 8.000 δραχμές.


* Ποσά μεταξύ 5.001 μέχρι και 12.000 δραχμές, σε 12.000 δραχμές.


* Ποσά άνω των 12.000 δραχμών παραμένουν αμετάβλητα, στο ύψος που αυτά καταβάλλονται.


Στους υπαλλήλους των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων θα χορηγηθεί επίδομα ειδικής
απασχόλησης ύψους 8.000 από 1.1.2000 και 17.000 δραχμές από 1.1.2001.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Οβόνο: Δεν έχει ξεπεράσει το σοκ από τον θάνατο του Χεσούς Ντε Μιγκέλ – Ζήτησε να συναντήσει την οικογένειά του
  2. Κατέρρευσε τμήμα ακατοίκητου κτηρίου στην οδό Κολοκοτρώνη – Στο σημείο η Πυροσβεστική
  3. Ουκρανία: Ο Πούτιν ανοίγει την πόρτα στους Ευρωπαίους – Συμμετοχή στις επόμενες ειρηνευτικές συνομιλίες

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies