Μην ενοχλείτε…
Αγαπητή Φοίβη,
Σε ανακοίνωση του κόμματος Δημοκρατική Συμμαχία του Ν. Καβάλας, αναφέρεται ότι ο κομματικός μηχανισμός, τοπικά, πρέπει να στελεχωθεί από «ανθρώπους που να μην έχουν ενοχλήσει στο παρελθόν την κοινή γνώμη…». Δηλαδή, αν αυτό ισχύει και πανελλαδικά, η αρχηγός του κόμματος Ντ. Μπακογιάννη είναι αγία και αγνή και δεν έχει ενοχλήσει κανέναν πολίτη, όλα αυτά τα χρόνια που είναι βουλευτής; Ή το Κόμμα για το οποίο ήταν υπουργός είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα;
Είπαμε καλοκαίρι είναι, να το παίξουμε λίγο χαζοχαρούμενοι, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας!
Πολύ φιλικά, Χρίστος Τσαχπίνης –
Καβαλιώτης, 4.8.11, Γερμανία
Σύμφωνοι, αλλά δεν είναι η μόνη που τα κάνει αυτά. Λίγα ακούμε κάθε τόσο για άφθαρτα πρόσωπα; Ολοι αναζητούν άφθαρτα στελέχη, προκειμένου να μην αντικατασταθούν φθαρμένοι αρχηγοί. Η παρθενογένεση ηγετών δεν ευδοκιμεί στον τόπο μας, καλώς ή κακώς.
Τα ταξί
προκαλούν νεύρα
Κυρία Φοίβη,
Με τα νεύρα σμπαράλια θα ‘θελα να θέσω στους ταξιτζήδες και τον κ. Λυμπερόπουλο τα παρακάτω ερωτήματα (για απάντηση; αυτό έλειπε!):
Γιατί κάποιος δίνει 100.000-160.000 ευρώ για μια άδεια ταξί; Ασφαλώς γιατί τα βγάζει, όπως ο ταξιτζής στο άρθρο της κ. Νατάσας Μπαστέα στα «ΝΕΑ» στις 28-7-2011 αφιερωμένο στους καημένους λυμπερόπουλους.
Γιατί το παιδί του κ. Θ. Λυμπερόπουλου μπορεί να ανοίξει μπακάλικο, χασάπικο ή ό,τι άλλο θέλει δίπλα στο δικό μου, κόβοντάς μου το ψωμί, και το παιδί του χασάπη δεν μπορεί να πάρει ένα ταξί;
Γιατί αυτός που ούρλιαζε ότι έχει βάλει το σπίτι του υποθήκη δεν σκέφτεται ότι και ο Λευκαδίτης, ο Κερκυραίος, ο Πελοποννήσιος, έβαλε κι αυτός το δικό του σπίτι υποθήκη για να φτιάξει το μαγαζί του, να ζήσει την οικογένειά του και ο καθένας που θεωρεί ότι αδικείται τον τινάζει στον αέρα; Χίλια «γιατί;» υπάρχουν.
Σαν πολύ κουβαρντάδες δεν είναι οι ταξιτζήδες ανοίγοντας διόδια και αρχαιολογικούς χώρους – με ξένα κόλυβα;.. Θα τους έβγαζα το καπέλο αν μετέφεραν τουρίστες δωρεάν κι όχι να τους ταλαιπωρούν και να τους κάνουν να ρίξουν μαύρη πέτρα πίσω τους. Να δω του χρόνου πόσους τουρίστες θα ληστεύουν.
Οσο για το πληθυσμικό που προτείνουν, είναι για να μείνει ως έχει η σημερινή μορφή εκμετάλλευσης με την πολλαπλή μίσθωση, στα 3-4-5 ταξί σε άσχετους (αλλά βολεμένους) και πάει λέγοντας.
Ποιος είναι ο Λυμπερόπουλος που εξευτελίζει διεθνώς τη χώρα και αναστατώνει τον τόπο, λες και οι ταξιτζήδες είναι ο ομφαλός της γης που έχουν δίκιο, και όλοι οι άλλοι Ελληνες και ξένοι έχουν άδικο;
Πολλά μπορεί κανείς να αραδιάσει αλλά ώς εδώ.
Και τώρα τα κόμματα: ο κ. Σαμαράς για να γίνει πιστευτός ότι ακόμα και σήμερα (με όσα λέει) δεν σιγοντάρει το μπάχαλο, να αφαιρέσει από τον κ. Λυμπερόπουλο το κομματικό αξίωμα που κατέχει. Από Κουμουνδούρου και Περισσό; Οπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη. Οι άλλοι; Ηξεις – αφήξεις. Για τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που πέσανε να φάνε τον Ραγκούση (!) ή θέλουμε άνοιγμα επαγγελμάτων ή τ’ αφήνουμε όπως είναι, γιατί αν πατάς σε δυο βάρκες η θάλασσα σε περιμένει.
Ούτε θα χαθεί ο κόσμος αν μερικοί δεν εκλεγούν, φτάνει να γίνει κάτι καλό για τον τόπο κ. Φοίβη.
Επαμεινώνδας Κούρτης,
Αγιος Πέτρος Λευκάδας
Ο κόσμος σίγουρα δεν θα χαθεί. Αυτοί όμως; Οσο για τους ιδιοκτήτες ταξί… Σας λέω, μπορώ να καταλάβω ότι οι άδειες χάνουν την αξία τους και δεν θα αντιπροσωπεύουν πια ένα περιουσιακό στοιχείο. Από την άλλη πλευρά, θα ήταν άραγε σωστό να διαιωνίζεται μια κατάσταση, κατά την οποία για να πάρει κανείς άδεια ταξί θα έπρεπε να δώσει τόσα πολλά χρήματα; Εκπροσωπεί το συνδικάτο αποκλειστικά τα συμφέροντα των σημερινών ιδιοκτητών ή και του επαγγέλματος γενικότερα, δηλαδή και των μελλοντικών ιδιοκτητών; Εξάλλου από πουθενά δεν προέκυπτε εγγύηση ότι το επάγγελμα θα έμενε κλειστό για πάντα. Το ταξί – σωστά το λέτε – είναι κι αυτό ένα μαγαζί, μια επιχείρηση. Και κάθε επιχείρηση έχει και το ρίσκο της. Κανείς δεν είχε εγγυηθεί στα μαγαζιά που έκλεισαν ότι θα είχαν πάντα δουλειά. Κι ας είχαν βάλει πολλά λεφτά για να τα ανοίξουν. Τουλάχιστον το ταξί εξασφαλίζει ένα μεροκάματο, ακόμα και σε εποχή κρίσης. Εξάλλου, φαντάζομαι, ότι το άνοιγμα του επαγγέλματος δεν σημαίνει ότι ξαφνικά όλοι, και η γιαγιά μου που λέει ο λόγος, θα γίνουν ταξιτζήδες. Ούτε ότι δεν θα υπάρχουν προϋποθέσεις. Σε άλλες χώρες είναι μεν ανοιχτό, αλλά αποφασίζει η τοπική αυτοδιοίκηση για το πόσες άδειες χρειάζεται μια πόλη. Κάτι ενδιάμεσο, πιθανόν, να προκύψει και εδώ. Ας μη μιλάμε για καταστροφή, πριν ακόμη τη δούμε.