Τρεις πλατφόρμες που θα κινούνται αδιάκοπα προς αντίθετες κατευθύνσεις. Μια Αντιγόνη που θα θυμίζει μια σύγχρονη δυναμική γυναίκα. Κι ένας Κρέοντας που δεν θα αποχωρήσει ούτε για ένα λεπτό από την ορχήστρα, παλεύοντας να ισορροπήσει ανάμεσα στην ηθική ευθύνη και την πολιτική εξουσία, αλλά και πάνω στους κινούμενους δίσκους. Είναι η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, όπως την «είδε» ο γερμανός σκηνοθέτης Ούλριχ Ράσε. Και όπως θα την παρουσιάσει, σε παγκόσμια πρεμιέρα και κατ’ εξαίρεση για τρία βράδια, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, ανοίγοντας το φετινό επετειακό πρόγραμμα στο πολυκλείτειο θέατρο, στις 27 Ιουνίου, σε μια συμπαραγωγή του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου και του Εθνικού Θεάτρου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ