H Lloyd’s Register Advisory επιβεβαίωσε τη μεθοδολογία που χρησιμοποίησε η εταιρεία τεχνολογίας Anemoi για τον υπολογισμό της εξοικονόμησης καυσίμων και εκπομπών από τα τρία πανιά-ρότορες ύψους 24 μέτρων που εγκαταστάθηκαν στο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου «TR Lady» – ένα Kamsarmax που διαχειρίζεται η Tufton Investment Management Ltd και έχει ναυλωθεί από την Cargill. Κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμών, το «TR Lady» έπλευσε στον Ινδικό Ωκεανό, τον Νότιο Ατλαντικό, τον Βόρειο και Νότιο Ειρηνικό, διέσχισε το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και το Ακρωτήριο Χορν, καθώς και μερικές από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς, συμπεριλαμβανομένου του στενού της Μάλακα. Τα δεδομένα έδειξαν ότι η μέση καθαρή εξοικονόμηση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν 1,9 τόνοι καυσίμου ανά ημέρα και 7,0 τόνοι CO2 ανά ημέρα. Αυτό ισοδυναμεί με μέση καθαρή εξοικονόμηση καυσίμου και εκπομπών κατά 9,1%.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ