Το δίπολο των ημερών έχει θηλυκό πρόσημο. Κλαυδία Vs «Lola». Στους σταθμούς μετρό οι επιφάνειες διαφημιστικών ανακοινώσεων στις πλατφόρμες επιβίβασης φιλοξενούν την πιο ποπ αφίσα της σεζόν. Σαν εξώφυλλο νεανικού περιοδικού μεγάλης κυκλοφορίας παρελθόντων ετών, το πρόσωπο της Μαρίνας Σάττι εμφανίζεται πλάι στον τίτλο «Pop Too» της νέας δισκογραφικής της δουλειάς. Από εκεί προέκυψε το κόκκινο φόρεμα στο βίντεο κλιπ της «Lola» και σύμφωνα με το βαρόμετρο των κοινωνικών μέσων το φόρεμα-σκηνικός εντυπωσιασμός που φόρεσε η Κλαυδία στην Eurovision βρήκε το αντιδιαμετρικό του σημείο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ