Στο κυνήγι της Γενιάς Ζ έχουν αποδυθεί οι αλυσίδες εστίασης «χτίζοντας» νέα καταστήματα και εισάγοντας στην ελληνική αγορά νέες γευστικές συνήθειες. Από τα κλασικά μπέργκερ έως την ασιατική και μεξικανική κουζίνα, οι επιχειρήσεις εστίασης, ελληνικές και ξένες, επενδύουν συνεχώς, καθώς πάνω από ένας στους δύο έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Z τρώνε συστηματικά εκτός σπιτιού σε εστιατόρια γρήγορης εστίασης, ενώ τρεις στους πέντε αγοράζουν συχνά φαγητό σε πακέτο, και μάλιστα με τους νέους ηλικίας έως και 24 ετών να αντιπροσωπεύουν ποσοστό της τάξης του 68%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ