H ανανέωση του παγκόσμιου στόλου με νεότευκτα πλοία βρίσκεται σε καλό δρόμο, αλλά οι ρυθμοί είναι διαφορετικοί από κλάδο σε κλάδο. Στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου η ανανέωση γίνεται με πιο αργούς ρυθμούς, τα δεξαμενόπλοια βρίσκονται στα πρόθυρα αύξησης του στόλου, ενώ στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οι ρυθμοί αντικατάστασης του γηραιότερου στόλου είναι πιο έντονοι, και στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου οι τοποθετήσεις σε νέες παραγγελίες είναι ιδιαίτερα πολλές, σύμφωνα με μία ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







