Ενα οπερατικό έργο του Μότσαρτ καταλήγει σε Ρέκβιεμ, σύμφωνα με την άποψη του ρώσου σκηνοθέτη Κιρίλ Σερεμπρένικοφ, ο οποίος ανέβασε τον «Ντον Τζιοβάνι» στο Βερολίνο. Η παραγωγή που παρουσιάζεται στο Komishe Oper συνδυάζει το λιμπρέτο της όπερας με το τελευταίο μουσικό μέρος του Ρέκβιεμ, ενώ το κείμενο προβάλλεται σε ένα αφαιρετικό σκηνικό όπου αναπαρίσταται ένα νεκροταφείο. «Εδώ», λέει, «οι νεκροί διδάσκουν τους ζωντανούς».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ