«Είδες η ΔΕΗ;» ήταν το διαφημιστικό σλόγκαν της δεκαετίας του ’70 με τον ηθοποιό Γιάννη Γκιωνάκη, το οποίο επαναλανσαρίστηκε το 2016 με την επίσης ηθοποιό Ελένη Ράντου, προκειμένου να προβάλει τις δυνατότητες διακανονισμού των οφειλών των πελατών της ΔΕΗ σε 36 δόσεις. Επιχειρούνταν να αναδείξει το κοινωνικό της πρόσωπο, γιατί κατά τα άλλα έκρυβε από κάτω μόνο προβλήματα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- Η παραχώρηση εδαφών θα ήταν «απαράδεκτη», λέει ο αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της Ουκρανίας
- Κέρκυρα: Υπό την επήρεια αλκοόλ η 48χρονη που έπεσε με ΙΧ σε ποτάμι – Νεκρή η μητέρα της στη θέση του συνοδηγού
- Αυτόκλητοι «τιμωροί παιδόφιλων» ξυλοφορτώνουν ανθρώπους – Το μυστήριο τριών επιθέσεων και όσα ξέρει για αυτούς η Αστυνομία







