Αμφιβολίες σχετικά με το αν ο Πίτερ Πολ Ρούμπενς ζωγράφισε τον πίνακα «Σαμψών και Δαλιδά» (1608-9) που βρίσκεται στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου έχουν αναζωπυρωθεί από νέα στοιχεία. Σαράντα πέντε χρόνια μετά την αγορά του σε ρεκόρ τιμής, τότε, ο πίνακας απορρίπτεται ως αντίγραφο ενός χαμένου πίνακα του φλαμανδού δασκάλου του 17ου αιώνα, που δημιουργήθηκε τον 20ο αιώνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ