Ανοδικά έκλεισε το 2024 η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στα τέσσερα από τα πέντε μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης παρά τα προβλήματα που προκάλεσαν στο εμπόριο Ασίας – Ευρώπης οι Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα. Η υποχρεωτική αλλαγή ρότας στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που επέβαλαν οι αντάρτες της Υεμένης με τη δράση τους στην Ερυθρά έπληξε κυρίως το λιμάνια του Πειραιά, που κατέγραψε μείωση στη διακίνηση containers. Τα υπόλοιπα τέσσερα μεγάλα λιμάνια κατέγραψαν άνοδο, έστω και οριακή ορισμένα εξ αυτών, ενώ αξίζει να σημειωθεί η «κόντρα» του λιμανιού του Ρότερνταμ με το λιμάνι της Αμβέρσας, το οποίο πλησιάζει επικίνδυνα το ολλανδικό λιμάνι και διεκδικεί την πρώτη θέση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







