Εξακολουθεί να πιέζει η ευρωπαϊκή ναυτιλία μέσω διαφόρων φορέων για να συμπεριλάβει η Κομισιόν τη στρατηγική ανάπτυξης μιας ευρωπαϊκής αλυσίδας εφοδιασμού για καθαρά ναυτιλιακά καύσιμα στην επικείμενη «πράσινη» βιομηχανική συμφωνία ή άλλως «Clean Industrial Deal». Μετά την κοινή δήλωση της ένωσης των εφοπλιστικών φορέων των χωρών μελών της ΕΕ (European Community Shipowners Associations – ECSA) με τον φορέα της ευρωπαϊκής αεροπορικής βιομηχανίας (Α4Ε) και την περιβαλλοντική οργάνωση Transport & Environment, (T&E) για τα εναλλακτικά καύσιμα χθες ακολούθησε νέα κοινή δήλωση της ECSA με άλλους πέντε φορείς που εκπροσωπούν τα εναλλακτικά καύσιμα, μέσω της κοινής πλατφόρμας που έχουν δημιουργήσει. Η πλατφόρμα για τα καθαρά ναυτιλιακά καύσιμα υπογραμμίζει τα σημαντικά επενδυτικά εμπόδια, που ορθώνονται και «υπονομεύουν» την παραγωγή καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία. Μεταξύ των εμποδίων εντοπίζει το υψηλό κόστος παραγωγής, τους τεχνολογικούς κινδύνους και την αναντιστοιχία μεταξύ των προσδοκιών των παραγωγών για την τιμολόγησή τους και της ανάγκης των χρηστών για ευέλικτες συμβάσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ