Πρόσφατα μια γυναίκα κέρδισε περισσότερα από 300.000 δολάρια από διαφημίσεις που έκανε κατά τη διάρκεια της καθημερινής παρακολούθησης της εγκυμοσύνης της από χιλιάδες χρήστες που είχαν τη δυνατότητα να δουν και να ακούσουν ακόμα και τις συζητήσεις της με τη γυναικολόγο.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ