Τα βλέμματα στραμμένα στο αν και πότε τελικά θα υλοποιηθεί η ανακοινωθείσα συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ έχει η διεθνής ναυτιλία, αλλά και οι επενδυτές σε μετοχές ναυτιλιακών εταιρειών. Το ενδιαφέρον είναι έντονο γιατί μια υλοποίηση της συμφωνίας μπορεί να οδηγήσει και στον τερματισμό των επιθέσεων σε εμπορικά πλοία των ανταρτών Χούθι και συνεπώς να ανοίξει και πάλι η Ερυθρά Θάλασσα για τα πλοία. Αυτό θα σημάνει μεγάλη μείωση των τονομιλίων, δηλαδή μείωση των αποστάσεων των ταξιδιών, μια θετική εξέλιξη για το θαλάσσιο εμπόριο, όχι όμως και για τα έσοδα των ναυτιλιακών εταιρειών κυρίως των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς θα αυξηθεί η προσφορά πλοίων και οι ναύλοι θα πιεσθούν από την επιπλέον μεταφορική ικανότητα που θα «περισσέψει», κάτι που εντόπισαν ήδη οι επενδυτές σε μετοχές ναυτιλιακών εταιρειών και προχώρησαν σε πωλήσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ