Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2024 για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων με αύξηση κατά 3,6% στον τζίρο των επιχειρήσεων του κλάδου. Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της NielsenIQ, την περασμένη χρονιά οι συνολικές πωλήσεις των σουπερμάρκετ αυξήθηκαν στα 14,8 δισ. ευρώ, με τις πληθωριστικές πιέσεις να υποχωρούν και την αυξημένη ζήτηση να αποτελεί τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Σύμφωνα με τη NielsenIQ, σε όρους ζήτησης και επιπέδου τιμών, το 2024 χαρακτηρίστηκε από τη διαφορετική δυναμική των Τροφίμων και Ποτών, σε σχέση με τις μεγάλες κατηγορίες του μη Τροφίμου. Η αύξηση του τζίρου για τα τρόφιμα και ποτά κατά 4,7% οφειλόταν στην αυξημένη ζήτηση κατά κύριο λόγο. Στον αντίποδα, πιο συγκρατημένη αλλά θετική ήταν η τάση των κατηγοριών που αφορούν την Προσωπική Φροντίδα και  Υγιεινή, στο σύνολό τους (1,4%), που οφείλεται αποκλειστικά σε αυξημένη ζήτηση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ